Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Agenda als achtergrond?

Pagina: 1
Acties:

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 16:11
Ik zoek een programma waarmee je je agenda op je bureaublad krijgt. Dus ook echt dat de achtergrond per dag veranderd, met wat je te doen staat die dag. Ik heb al veel gezocht, maar kom eigenlijk steeds dat je een kalender als achtergrond krijgt. Ik wil dus eigenlijk een kalender + je afspraken.

Google heb ik dus al geprobeerd en verder weet ik niet echt hoe het heet. Heb vooral gezocht op Agenda Wallpaper en Calender Wallpaper, maar krijg of dingen voor je mobiel, of dus kalenders.

Kan iemand mij helpen? Of bestaat dit überhaupt niet. _/-\o_

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Deze kwam ik ook nog tegen, is wel betalend: Active Desktop Calendar
Uit de beschrijving:
The program can integrate with Outlook to show its appointments and tasks on the desktop.
*edit
Indien je Outlook gebruikt kan je deze ook eens bekijken: Desklook
Ook betalend helaas

[ Voor 29% gewijzigd door Darkstar op 26-05-2009 08:19 . Reden: Nog eentje toegevoegd ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 16:11
Bedankt. Dit was inderdaad wat ik zocht. Gebruik nu Rainlendar Lite (gratis) en dat werkt tot nu toe goed!