Toon posts:

[MacBook] internetverbinding & peap

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb een MacBook (late 2008) en in gebruik hem regelmatig op school.
Ik kwam er laatst achter dat er op mijn school ook een draadloze internet verbinding is. Mijn vrienden (die een windows vista laptop hebben) kunnen hierop komen, omdat ze de Peap instellingen kunnen veranderen.
Alleen ik met mijn Mac kom alleen op de homepage van de school en niet veder (ik kan (zover ik weet) ook niet de instellingen wijzigen zoals bij vista).
Weten jullie hoe ik de peap instelling moet wijzigen??
Mvg, Michael

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je weet verwachten we hier op GoT wat meer eigen inzet :) Wat heb je zelf al gevonden? Wat heb je geprobeerd? Waar werkte het niet? Als je bijvoorbeeld zoekt op mac os x peap zijn er al veel pagina's te vinden hoe je dit onder Mac OS X zou kunnen instellen. Daarnaast staat op een website als MacStudent handleiding voor het draadloos internetten op diverse scholen.

Aangezien ik niet in je topicstart zie wat je zelf al hebt geprobeerd gaat dit topic op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan Een topic plaatsen en het subforum beleid om te weten wat we van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.