Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 14:17
Dagelijks loop ik tegen het probleem dat ik nieuwe mensen leer kennen waarbij ik de naam van moet onthouden en dit gewoon weg niet kan. Ik ben zo slecht in namen onthouden dat dit echt een probleem is en je staat best voor l*l als je je relatie niet bij naam kan noemen.

Nu zat ik zelf te denken om in mijn GSM een fotoalbum aan te maken met de namen erbij die ik snel op kan vragen voordat ik naar de persoon in kwestie toe ga. Alleen hoe pak ik dit het beste aan? Ik bezit 2 toestellen een Nokia E75 en een Blackberry Storm die ik beide afwissel dus als het op beide toestellen kan zou helemaal ideaal zijn.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? De foto's zijn vaak van internet af te halen (zijn BN-ers/BBN-ers) dus foto's knippen van de persoon hoef niet zodat ik dit zo onopvallend mogelijk kan doen ;).

Edit: Ik zat zelf ook te denken aan een pagina met deze foto's (en een kleine tekst erbij) alleen het nadeel is dat ik ook op locaties zit zonder bereik (kelder/faraday gebouwen)

Edit 2: Het telefoonboek gebruiken is ook geen optie omdat de fototjes enorm klein zijn

[ Voor 14% gewijzigd door Ruffian op 25-05-2009 17:37 ]

A life? Where can I download it??

Verwijderd

Misschien iets te simpel, maar de foto's in je telefoongeheugen zetten (overzetten van je PC naar je telefoon), naam erbij (evt. met paint van te voren erin zetten) en klaar is Kees?

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 14:17
In een Nokia kan je inderdaad een aparte map aanmaken en ze daar in zetten. Maar een BlackBerry kan dit niet aan.
Blijkbaar toch wel, mochten er nog betere ideeen zijn hoor ik dit graag.

[ Voor 24% gewijzigd door Ruffian op 25-05-2009 18:11 ]

A life? Where can I download it??