Ik heb het volgende probleem. In welk multiplayer spel dan ook, zij het Call of Duty 4, Battlefield 2142, Swat 4, dropt na enige tijd mijn fps naar 15 fps, bij Swat 4 is dit precies 17 fps. Na ongeveer 30 seconden herstelt zich dit weer. 2 minuten later is het weer terug. Het blijft zo heen en weer gaan. Bij singleplayer games is het veel minder erg, misschien zelfs niet aanwezig, maar daar heb ik het geen uren voor getest. De tijd die het heb getest was het in multiplayer vorm al lang voorgekomen.
Ik draai momenteel Windows 7, build 7127. Ik heb er in de tussentijd ook Vista op gehad, zelfde probleem. Bij Vista had ik zelfs alleen de drivers geinstalleerd, anti-virus en verder geen software. Probleem zal 'm niet in zitten in anti-virus, daar ik deze op mijn normale pc draai en deze verder goed werkt.
Windows 7 als Vista is 64-bit. Drivers zijn allemaal up-to-date.
Via de bios is de fingerprint sensor uitgeschakeld, daarnaast ook de lichtsensor.
Heeft iemand enig idee? Bestaat er iets om een beetje een goede log/monitoring te hebben welke mij in principe een resource-slurpend proces kan aanwijzen. Is er misschien een driver binnen de HP 8*30 reeks die niet goed functioneerd?
Ik draai momenteel Windows 7, build 7127. Ik heb er in de tussentijd ook Vista op gehad, zelfde probleem. Bij Vista had ik zelfs alleen de drivers geinstalleerd, anti-virus en verder geen software. Probleem zal 'm niet in zitten in anti-virus, daar ik deze op mijn normale pc draai en deze verder goed werkt.
Windows 7 als Vista is 64-bit. Drivers zijn allemaal up-to-date.
Via de bios is de fingerprint sensor uitgeschakeld, daarnaast ook de lichtsensor.
Heeft iemand enig idee? Bestaat er iets om een beetje een goede log/monitoring te hebben welke mij in principe een resource-slurpend proces kan aanwijzen. Is er misschien een driver binnen de HP 8*30 reeks die niet goed functioneerd?