Ik probeer de standaard realplayer in mijn Windows Mobile 6 toestel, de streaming media player maar ik krijg steeds foutmeldingen hierin. Ik heb in de settings gekeken en daar dingen aangepast. Eerst geprobeerd via WiFi hier in huis via mijn wap beveiligdde netwerk, maar geen verbinding. Ook geprobeerd met mijn T Mobile verbinding, maar ook geen contact. Ik heb ook de UDB poorten gezien maar ik weet niet welke poorten ik daarvoor moet hebben. Kan iemand mij verder helpen? Alvast dank.
*trapt open deur in*
Wat voor foutmeldingen krijg je?
Wat voor foutmeldingen krijg je?
Inderdaad, wat voor foutmeldingen? Wat voor settings heb je bekeken, wat heb je aangepast? Wat heb je opgezocht over de benodigde poorten?
Kortom, breidt je topicstart eens wat uit met relevante informatie en geef aan wat je zelf geprobeerd hebt.
Kortom, breidt je topicstart eens wat uit met relevante informatie en geef aan wat je zelf geprobeerd hebt.
Vinden van netwerk mislukt. Bij mijn ISP geeft hij Dit type mediabestand wordt niet ondersteunt, en dat doet hij ook met T Mobile internet. Het is een rtsp bestand.
Over RTSP kan je op Wikipedia: Real Time Streaming Protocol meer info vinden.
Welke settings heb je bekeken en eventueel aangepast?
Welke settings heb je bekeken en eventueel aangepast?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb alle opties 'verbinden via' geprobeerd, Wap netwerk, Mijn ISP, beveiligd WAP Netwerk, WAP netwerk etc. maar geven allemaal 1 van eerder genoemende foutmeldingen. Verder kun je daar nog UDB poorten instellen maar totaal geen idee, ook niet kunnen vinden, welke UDP poort nummers ik daar moet invullen.
Kan het toevallig zijn dat je via WiFi probeert om de tv-kanalen van T-mobile te bekijken?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
ik heb n htc touch diamond met een youtube applicatie, als ik dat programma gebruik werkt t prima
als ik via explorer naar youtube ga en n video probeer te openen probeert de applicatie ' streaming media' het bestand te openen en krijg ik uiteindelijk de melding: vinden van netwerk mislukt.
zowel over gprs als wifi..
als ik via explorer naar youtube ga en n video probeer te openen probeert de applicatie ' streaming media' het bestand te openen en krijg ik uiteindelijk de melding: vinden van netwerk mislukt.
zowel over gprs als wifi..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 09:53 ]
Pagina: 1