foto's invoegen?

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben echt een beginner met 0 kennis van computers en installeren.
Ik ben voor mezelf een website aan het maken in dreamweaver. Dat gaat op zich redelijk (met wat hulp ;)
Nou zou ik graag een pagina willen invoegen waarop ik allerlei foto's heb en die je dan om de beurt kan vergroten (liefst nog in hetzelfde window, zodat de grote en de kleine foto's te zien zijn).
Hoe kan ik dit doen?

bedankt! sandra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45

MsG

Forumzwerver

Ik zou je aanraden om wat basis tutorials HTML te leren, dan snap je ook meer wat je aan het doen bent. En zoek ook eens op een "CSS Tutorial".

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MsG schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:19:
Ik zou je aanraden om wat basis tutorials HTML te leren, dan snap je ook meer wat je aan het doen bent. En zoek ook eens op een "CSS Tutorial".
Dat heeft niks met de vraag van de topicstarter te maken. :)

Sami, je kan het beste kijken naar javascript engines zoals lightbox waarbij je foto's met een klik kan vergroten. Daarnaast zal je een image editor moeten gebruiken waarbij je de grote foto's (al dan niet batchgewijs) verkleind naar thumbnails. Ook hier zijn er meerdere Gallery achtige web applicaties beschikbaar voor.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we wel wat meer eigen initiatief en zien we graag wat je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden hebt. Ik zie daar weinig van terug en met bovenstaande tip van BtM909 moet je een heel eind kunnen komen.

Overigens kun je ook makkelijk even in de broncode van eender welke site kijken die doet wat je wil om zo uit te vogelen wat (en hoe) men daar gebruikt.

offtopic:
Zelf weten, maar ik zou die comic-sans heeeeel vlug van mijn site mikkeren :X

Oh, vergeet ik het nog te zeggen: Waar hoort mijn topic?
Dit topic hoort (of hoorde) dus niet thuis in PRG maar in WEB ;)

[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 25-05-2009 15:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.