Graag gooi ik bij deze een balletje op voor een aantal features die ik echt hard mis.
Dit is verder geen kritiek want pricewatch krijgt van mij alle hulde die mogelijk is voor het al hebben van een prachtige database
Anyway op deze manier moet het mogelijk zijn om uiteindelijk een netbook te hebben zoals de N310 met een accutijd van 11 uur een batterij van 8850mah (in de maak) om zodoende zonder adapter op weg te gaan en een hele dag (iig uitgaande) telefoon en email/internet/applicaties te kunnen draaien. (zit ook te denken om over HSDPA over VPN op een applicatieserver thuis te werken.) --> Deze laatste alinea is voor verdere beeldvorming voor de wensen die ik hierboven heb gemeld.
- De optie om te zoeken op HSDPA ondersteuning voor netbooks (en evt laptops).
argumentatie: In de aanloop van een steeds mobielere wereld denk ik er steeds harder over om van palmtop/blackberry-achtige apparatuur naar een netbook over te stappen met HSDPA ondersteuning om zodoende internet bereik te hebben en ook nog volledige support voor windows applicaties. Vervolgens kan ik een bluetooth oortje indoen en kan ik gewoon onderweg bellen (via evt een VOIP client)
tweede argument is dat steeds netbooks deze techiek hebben en ze zodoende een aanzienlijke meerwaarde ten opzichte van concurrenten hebben. - implementatie van van batterijgroote als zoek bijv 4400mah of 8800mah
- laatste voorstel is implementatie van gemeten batterij tijd door algemeen erkende programma's zoals UserBench Battery 2008 of mobilemark 2005 oid. deze gemeten tijden kunnen ook van andere sites af gehaald worden die de producten testen. Ik weet dat dit in de praktijk kan afwijken, maar geeft bij benadering toch een goede indicatie.
Dit is verder geen kritiek want pricewatch krijgt van mij alle hulde die mogelijk is voor het al hebben van een prachtige database
Anyway op deze manier moet het mogelijk zijn om uiteindelijk een netbook te hebben zoals de N310 met een accutijd van 11 uur een batterij van 8850mah (in de maak) om zodoende zonder adapter op weg te gaan en een hele dag (iig uitgaande) telefoon en email/internet/applicaties te kunnen draaien. (zit ook te denken om over HSDPA over VPN op een applicatieserver thuis te werken.) --> Deze laatste alinea is voor verdere beeldvorming voor de wensen die ik hierboven heb gemeld.