Mensen, ik zit met het volgende probleem:
Op mijn stage heb ik de opdracht gekregen om van een paar (zo'n +-60 computers/ >140 die er wel goed staan) de fouten bij Sophos weg te halen.
Wat houdt dit in?
- Sophos is geinstalleerd op de clients, maar kan niet updaten (rood kruis door het logo)
- Het maakt niet uit of ik een lokale installatie uitvoer, of op afstand.
- In het Sophos-console worden deze systemen als "Differs from policy" gezien
De systemen lopen allemaal op Windows XP met SP2 of 3.
Geen andere antivirus-software is geinstalleerd.
Alle systemen staan in hetzelfde domein.
Bij elke pc die deze fout aangeeft, is updaten oid niet mogelijk. Dit moet dus verholpen worden. Een clean install is al geprobeerd (met een .bat van Sophos alles weggehaald). Dit was echter geen succes.
Is er iemand die mij kan vertellen dat dit een flauwe instelling is, of dat er meer aan de hand is?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Op mijn stage heb ik de opdracht gekregen om van een paar (zo'n +-60 computers/ >140 die er wel goed staan) de fouten bij Sophos weg te halen.
Wat houdt dit in?
- Sophos is geinstalleerd op de clients, maar kan niet updaten (rood kruis door het logo)
- Het maakt niet uit of ik een lokale installatie uitvoer, of op afstand.
- In het Sophos-console worden deze systemen als "Differs from policy" gezien
De systemen lopen allemaal op Windows XP met SP2 of 3.
Geen andere antivirus-software is geinstalleerd.
Alle systemen staan in hetzelfde domein.
Bij elke pc die deze fout aangeeft, is updaten oid niet mogelijk. Dit moet dus verholpen worden. Een clean install is al geprobeerd (met een .bat van Sophos alles weggehaald). Dit was echter geen succes.
Is er iemand die mij kan vertellen dat dit een flauwe instelling is, of dat er meer aan de hand is?
Alvast bedankt voor jullie hulp