Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bstunting
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 10:56
hallo

ik ben opzoek naar nieuwe oordopjes nadat mijn creative ep-830 kapot waren (ik heb het geld trug gekregen van bol.com:) maar nu zit ik te twijfelen tussen 2 oordopjes

Creative ZEN Aurvana 45€

Technische specificaties:
Drivereenheid: "Balanced Armature"
Frequentieweergave: 20 Hz tot 20 kHz
Impedantie: 42 ohm
Gevoeligheid: 115 dB
Ontworpen voor een betere luisterervaring bij elk soort MP3- of videospeler.
De AuraSeal™ technologie reduceert omgevingsgeluiden met maar liefst 90 procent.
De “Balanced Armature” drivers produceren een glashelder geluid
Een kabel van zuurstofvrij koper en een vergulde stekker garanderen een uitstekend transport van de geluidssignalen.
Ergonomische, met zachte siliconen omgeven oordopjes voor een perfecte pasvorm en langdurig draagcomfort.

of de

Creative EP-830

Drivers: neodymiummagneet van 9 mm
Frequentieweergave: 6 Hz tot 23 kHz
Impedantie: 16 ohm
Gevoeligheid (1kHz): 106 dB/mW
Snoerlengte: 1,2 m
kabel van zuurstofvrij koper
Nettogewicht (zonder verpakking): 9 g

heeft iemand misschien ervaring met de creative aurvana, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de keuze.

ik gevruik ze veel als ik naar school moet en ik vindt goed geleid redelijk belangrijk

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis hier een hele hoop eigen inzet. Als je even met Google zoekt vind je een hoop reviews van de Aurvana. Ook over de EP-830 is voldoende te vinden, ook op GoT. Daarnaast is het kiezen van oordopjes een persoonlijke keus. We verwachten hier eigenlijk van je dat je dit zelf uit kunt zoeken. GoT is er niet om je aan het handje te houden bij de keuze van oordopjes. Aangezien het hier aan zelfiniatief ontbreekt sluit ik dit topic. Ik zou willen voorstellen dat je de quickstart voor het starten van topics nog eens doorneemt.

Dit topic is gesloten.