Project IGI Hoe kom ik in de basis?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:39

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
Dag heren(dames),

Ik geloof dat het de 4e level is, dan moet je je team ondersteunen die met een helicopter aankomt, en landt in de basis zelf.
Jij staat er buiten, en je kan al een hoop mensen afknallen door in de wachttoren te gaan staan...

Maar hoe kom ik in die basis? Dat is wel nodig lijkt me...ik krijg die level dus niet uitgespeeld...

Hulp aub...:D

Motor-Forum.nl

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

MOet je dan niet aan zo'n touw gaan hangen :?

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
Nou, ik weet dat je dat in de 1e level kan doen....dat kan daar niet geloof ik...het hek zit daar ook dicht, dus ik kan met geen mogelijkheid in die basis komen! Dus 9 van de 10 keer worden mijn 'collega's' afgeknald en is het over en uit:(

Motor-Forum.nl

Verwijderd

je hoeft helemaal de basis niet in, gewoon sniper rifle pakken, in de watertoren gaan staan (of op de rand bij de boerderij, das veiliger) en dan af en toe met je verrekijker kijken waar alle vijanden zitten en snipen maar, hartstikke makkelijk. Je hoeft dus NIET de basis in, je moet de mensen neersnipen, daar gaat de hele missie om.

Verwijderd

Jep je oet gewoon op de water toren blijven staan en vooral de achterste gebouwen in de gaate houden....daar komen ventjes uitrennen die naar het schuttersputje gaan en die moet je vooral neerschieten....voor de rest nog wat los lopende ventjes neerhalen....

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Ja je moet sniper support geven, en heel aandachtig overal rondkijken, want die gasten mogen dus niet dood, dus je moet heel rap de basis zuiveren.

En niet in de toren gaan staan, gewoon op de rand van het plateau waar de boerderij op staat is ook genoeg.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• AngelEyes
  • Laatst online: 26-04-2024
misschien is het al eens eerder gevraagd (zo ja, excuses) maar is er voor IGI een patch waardoor je ingame kan saven? zou wel makkelijk zijn nl. :)

Jouw advertentie hier??

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Topicstarter
thx voor de reacties mensen, ik ga het proberen!:)

...blijft een tof spel!!;)

Motor-Forum.nl

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 19:53
Project IGI Roels

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Heb ik ook een vraagje:

In het 6de level moet je met C4 die twee brandstoftanks opblazen. Het probleem is dat ik na het plaatsen van de C4 geen geschikte plek kan vinden om te schuilen. Tijdens de explosie kom ik steeds om, ben nu 5 keer stuk gegaan. Word ik niet echt vrolijk van aangezien ik steeds het hele level doormoet om de C4 te kunnen plaatsen.

Waar moet ik me in verschuilen? Heb de garage en achter een barak geprobeerd....

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
je klimt gewoon weer het hekkie over..

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik stond er redelijk vlakbij, en had nergens last van! Als je het hek overklimt de basis in, heb je links die fuel dingen. Vanuit dat punt gezien, zat ik recht vooruit bij het hek aan de overkant dus, achter een gebouwtje. Ik heb zelfs de explosie gezien!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

In dat level zit ik dus ook, ik speel het spel op hard maar het wordt wel een beetje heel erg moeilijk.

Ik heb heel weinig ammo, dus raap ik de ak47's maar op, en bij het hek van de eerste basis blijven de vijanden maar toestromen uit de barak. Zodra ik naar binnen sjees heb ik die tank op mijn hielen zitten, dus ik al springend naar die barak met die jets. pfff..

Mis eigenlijk een flinke bazooka in IGI. Of standaard je sniper rifle, of de mogelijkheid die tank in te nemen.

Vindt bovendien die shotgun (ben naam kwijt).. een heel tof wapen, klik klik, BAF! weer eentje tegen de grond.

Wat ook een leuke optie was geweest was een Single Shot = Dood. Nu ben ik 20 rounds aan het leegschieten op een manneke, en nog steeds blijft die staan :? Zou het wat realistischer zijn.

Verwijderd

Koop PC Gameplay, staat deze en volgende maand de complete walkthough in van IGI.

(+4 behulpzaam >:))

Verwijderd

Wat heb ik aan een walkthrough :) Ik probeer het liever lekker zelf uit, hetzelfde geldt voor de trainers. Dan is er geen lol meer aan, en is het ook geen kunst om het spel uit te spelen.

Verwijderd

Ik reageer ook op Duderuud :)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mis eigenlijk een flinke bazooka in IGI. Of standaard je sniper rifle, of de mogelijkheid die tank in te nemen.
In dat level liggen 2 van die anti-tank dingen, eentje in dat gebouw bij de ingang en eentje in die opslagplaats bij de schietbaan :) in een vrachtauto in de schietbaan liggen ook een paar mijnen, ook erg leuk voor die mannetjes die maar uit die barak blijven stromen :)

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Hehehe, ik zal eens proberen om na het plaatsen van de C4 het hek weer over te klimmen. Misschien kan ik dan eindelijk aan het 7de level beginnen *D.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
je kan achter dat gebouw schuilen, die in het hoekje staat, waar die mannetjes uitkomen/ zo'n slaaphok is het

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ben nu in level 5, maar kom niet verder.. Moet zo'n koepel inkomen om een virus te uploaden (jahaa ;))... Maar die koepel kom ik niet in.. Hele terrein uitgekamd, geen vage schakelaar ofzo :)..

Ik gok dat het dom van me is :P

Verwijderd

Er zit gewoon een deur in die koepel. Met shift maak je deze open, binnen de koepel zitten geen vijanden. De kaart die je in de basis hebt gepakt van de tafel voer je nu met shift in, in de mainframe die op de 1ste verdieping staat.

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 13:08 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ben nu in level 5, maar kom niet verder.. Moet zo'n koepel inkomen om een virus te uploaden (jahaa ;))... Maar die koepel kom ik niet in.. Hele terrein uitgekamd, geen vage schakelaar ofzo :)..

Ik gok dat het dom van me is :P
Als je op de map kijkt dan zie je dat er een sleutel ligt in 1 van die gebouwtjes... :7

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik ben geloof ik bij level 7, dus het level na dat je weg moet rennen voor die tank, dat level met c4 moet je gewoon bij hek gaan staan, is iemand al die auto op gesprongen? Lijkt me cool om te zien of die andere dus echt die auto gaan attacken :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou in ieder geval niet de limo opblazen met een bazooka, dan kan je de missie overspelen. Er bestaat twee trainers voor dit spel, waarvan er maar eentje werkt, de andere legt je computer lam. Verder zijn er patches, om alle levels open te stellen. In-game saven is er helaas niet bij. Dat maakt cheaten des te nodiger, want ik ben niet zo geduldig, dat ik 90 keer hetzelfde level ga spelen.

Verwijderd

Ik zit nu vast bij dat level met die tank dat is echt fokking moeilijk! :Y)

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 02 maart 2001 14:53 schreef eXistence het volgende:

[..]

Als je op de map kijkt dan zie je dat er een sleutel ligt in 1 van die gebouwtjes... :7
Ja straal voorbij gelopen ;).. Rambo-style is niet altijd alles :D

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 01:48 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja straal voorbij gelopen ;).. Rambo-style is niet altijd alles :D
RAMBO!! >:)

Ik sluip altijd naar binnen zonder het alarm af te laten gaan... :o

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:24

Spikey

Making the web accessible!

Dat alarm gaat altijf fuckin' snel af man.. heel aso (wel realistisch maargoed ;))

ben nu bij een leven dan moet je op een trein komen.. is best wel kut aangezien het alarm uit moet zijn voor de trein aankomt anders komt ie de basis nie binnuh :7

But i'll get there >:)
en neej.. No Rambo Style for me :p

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• IceStorm

IceStorm

Hmmm ben nu in level 6. Die c4 heb ik wel das niet zo'n probleem.. alleen wat dan? Via de hoogspanningskabels wilde ik die basis binnen komen maar ik krijg het maar NIET voor elkara om het laatste stukje te 'sliden'. Moet het wel zo of moet het anders?

Verwijderd

Gewoon lopen. Werkt veel beter en heb je tenminste geen last van die mannetjes die uit de barracks lopen zodra je naar boven klimt.

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 03 maart 2001 16:04 schreef Trashbash het volgende:
Gewoon lopen. Werkt veel beter en heb je tenminste geen last van die mannetjes die uit de barracks lopen zodra je naar boven klimt.
Uhm.. er is geen ingang? Alleen maar hek dat onder stroom staat ;)????

Verwijderd

stroom van het hek halen door boven de generator uit te zetten (objective 1) dan via draden naar lagere basis. Over hek klimmem. Effe wat tegenstand wegwerken. en effe denken silo opblazen. Dildoface komt naar buiten en vertrekt. papieren uit ladekast halen in de loods waar dildoface vertrok. Dan next level :)
Pagina: 1