Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Noman 5.99 internet Update map

Pagina: 1
Acties:

• trunks403
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-01 10:27
Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/my.php?image=foutmelding.jpg

foutmelding waarneer locale gebruiken norman update

ik zou graag via een server2003 iedereen schijf rechten willen geven op de map CONFIG en DOWNLOAD van norman 5.99 die allemaal staan op xp's
anders kunnen alle gebruikers niet norman updaten

via lokaal werkt het allemaal alleen om alle pc af te gaan vind ik beetje onhandig

Alvast bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het kan aan mij liggen, maar ik heb geen idee wat je nu vraagt. Zou je het (in een reply hieronder) wat duidelijker kunnen uitleggen? Misschien komt dat ook door de typefoutjes en het gebrek aan leestekens/hoofdleters, en omdat ik het plaatje niet kan zien (kan je die even uittypen c.q. uitleggen?)
ik zou graag via een server2003 iedereen schijf rechten willen geven op de map CONFIG en DOWNLOAD van norman 5.99 die allemaal staan op xp's
Als dat de kern van de vraag is: gewoon op elke PC eenmaal de rechten goed zetten. Pas dan wel erg op dat alleen de administrator er bij kan! Maar ik kan me zo voorstellen dat Norman ook andersom kan werken, door updates te halen van een lokale server. Ik ken Norman niet, dus dat zou je zelf even moeten uitzoeken i.c.m. de handleiding.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• trunks403
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-01 10:27
[img=http://img269.imageshack.us/img269/914/foutmelding.jpg]
Als dat de kern van de vraag is: gewoon op elke PC eenmaal de rechten goed zetten.
dan werkt het idd

Bedankt voor je antwoord

ik net ff lopen snuffelen op de norman site
en vond daar beheer tool dus ik ga die maar ff uittesten