Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een langetijd een nokia 6280 in de kast liggen!
maar omdat mijn andere telefoon kapot was(htc)wou ik overgaan naar de nokia.
maar toen hij opgestart was deden de linker rij toetsen het niet meer alle anderen wel maar 1tot en met * niet meer.

heeft iemand een idee van wat het probleem kan zijn :? en wat een eventuwele raparatie zou kunnen gaan kosten??
hij is een paar maanden over de garantie.

alvast bedankt
:|

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:08:
heeft iemand een idee van wat het probleem kan zijn :?
Heeft hij het, tot je hem in de kast legde, gewoon goed gedaan, of haperde hij toen ook al af en toe ?
Het kan van alles zijn, een software-probleem bijv., maar water- c.q. vochtschade is het meest waarschijnlijk, vrees ik.
Natuurlijk kan er ook gewoon stof/vuil onder het toetsenbord zitten, dus voordat je iets doet, wat geld kost, kun je dat eerst checken en eventueel verwijderen.
en wat een eventuwele raparatie zou kunnen gaan kosten??
hij is een paar maanden over de garantie.
Tsja..... ik heb helaas mijn glazen bol niet bij de hand ;)
Bij de bekende grote reparatie-bedrijven wordt waterschade niet gerepareerd, wanneer ze dat dus constateren, krijg je de telefoon ongerepareerd terug en je mag ook nog eens onderzoekskosten betalen.
Je kunt beter naar een van de vele kleine unlock- en reparatiebedrijfjes gaan, die je in grotere steden vindt.
De mensen in zulke winkeltjes (gewoonlijk medelanders) doen voor de helft van het geld dubbel zoveel moeite, als de grote bedrijven en ze krijgen het ding vaak nog aan 't werken ook :).

Wat de garantie betreft, neem ik aan, dat je weet, dat Nokia twee jaar fabrieksgarantie geeft en dat je toestel dus ouder dan twee jaar is ?

Verwijderd

Topicstarter
ok dankje!