Toon posts:

Welke home cinema set kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een vrij goedkope 5.1 home cinema set. Ik heb zelf al een selectie gemaakt aangezien ik graag tenminste twee hoge staande speakers wil:
Philips HTS3367
LG HT-503TH
Philips HTS3377

Is er iemand bekend met bovenstaande sets en hoe zijn de ervaringen? Welke is aan of af te raden of zijn er betere alternatieven?
Alvast dank.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Beluisteren.

Je stelt zelf al eisen, zoals hoogstaande speakers, waarom? Is dat beter? Soms wel, soms echt niet.

[ Voor 81% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2009 23:12 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk vooral omdat ik niet fatsoenlijk de mogelijkheid heb om de rear speakers op te hangen. Dus puur omdat je dan de speakers achter beetje mooi weg kunt zetten...

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoge staande speakers voor je rears kan wel maar worden doorgaands gebruikt voor de fronts. Zuilspeakers zijn ook aanzienlijk duurder...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Verwijderd

Topicstarter
Ok, twijfel daar eigenlijk ook een beetje over aangezien er maar weinig sets zijn met deze hoge speakers. Maar stel dat ik een set koop met gewoon kleine boxjes, die moeten eigenlijk toch hoog opgehangen worden? Wat doe je dan met de geluidskabels, of mag je deze speakers ook op de grond leggen zonder veel verlies van kwaliteit?

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:08
Als je ze niet aan de muur kan/wil bevestigen, kan je ze nog altijd op een standaard bevestigen. De afmetingen en het gewicht van dergelijke speakertjes zijn vrij laag, dus een eenvoudige standaard van de Mediamarkt o.i.d. voldoet al (ik zag daar laatst 2 verschillende setjes, 1 tot 3kg, de ander tot 5kg, en in hoogte verstelbaar, voor minder dan 20 euro).
Zie ook de bekende Vogel's standaarden, hebben er ook in dat segment.
Pagina: 1