Toon posts:

Alles wat met iPod Touch en internet te maken heeft

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom maar meteen met de deur in huis vallen:sinds een paar dagen heb ik geen internet op mijn ipod terwijl ik wel gewoon verbinding heb op mijn laptop. Op de ipod van mijn zus doet de internet het ook gewoon. Als ik naar ''instellingen'' ga bij mijn ipod staat er dat er wel verbinding is op de draadloze netwerk maar als ik vervolgens op safari of youtube klik is de server ''onvindbaar''. Voor het hele internet gebeuren had ik wel gesleuteld met de IP ares en DHCP maar ik heb geprobeerd dit zoveel mogelijk ongedaan te maken (en weer een automatische IP adres). Ik heb echt van alles geprobeerd en ben ten einde raad. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je mot je bek houden en niet zo zielig doen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 22:31:
je mot je bek houden en niet zo zielig doen }:O

Offtopic

euhm , heb je het nu tegen je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb hetzelfde als TS.

Ipod herstellen via itunes werkt niet, nieuwe dhcp lease aanvragen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
cornelia008, welkom op GoT :w

De quasi-schizofrene opmerking is wat vreemd om je carrière op GoT mee te beginnen. Verder kunnen we je op deze manier niet helpen. Daarvoor zul je het probleem wat duidelijker moeten omschrijven. O.a. zou je dan echt wat meer informatie moeten geven over je router en de instellingen van je iPod touch. Je mag een nieuw topic openen, maar let daar dan wel op.

@MuisM4t: ik zou je willen aanraden om een eigen topic te openen, let dan wel op bovenstaande punten.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 25-05-2009 00:01 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.