De afgelopen jaren heb ik regelmatig gebruik gemaakt van een gratis programma waarmee je 'snel' pseudo code kan digitaliseren. Op dit moment kan ik het programma echter even niet vinden. Ik heb net al op google gezocht onder "pseudo code" en 40 pagina's van 21 afbeeldingen gezien zonder resultaat. Vorig jaar lukte het terugvinden van het programma wel op deze manier
. Heb nog gekeken onder de algemene resultaten of ik de naam van de website herkende maar dit was helaas ook zonder resultaat.
Herkent iemand toevallig uit onderstaande 'afbeelding' het programma ? Het programma bestaat aan de linkerkant uit de standaard bouwblokken (while, until, if.., etc) Deze kan je dan verslepen naar een 'veld' . Ook laat het programma toe om blokken in elkaar te slepen.

Ik hoop dat iemand het herkent en me kan verlossen van deze inmiddels 'irriterende' vraag.
Herkent iemand toevallig uit onderstaande 'afbeelding' het programma ? Het programma bestaat aan de linkerkant uit de standaard bouwblokken (while, until, if.., etc) Deze kan je dan verslepen naar een 'veld' . Ook laat het programma toe om blokken in elkaar te slepen.

Ik hoop dat iemand het herkent en me kan verlossen van deze inmiddels 'irriterende' vraag.
[LTS][MTS][HTS]