Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Hallo.

Ik heb een Sony Ericcson T280i in mijn bezit die het niet meer doet.
De reden hiervan was dat hij aan de kabel hing in de computer en de computer veroorzaakte intern een kortsluiting waardoor hij uitging. En nu gaat mijn telefoon niet meer aan.

Vanbinnen ruikt hij verbrand, zoals bijvoorbeeld een opgeblazen voeding of iets dergelijks.

Nu is mijn vraag, denken jullie dat een nieuwe batterij het probleem op kan lossen of dat ik maar beter een nieuw toestel kan aanschaffen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kans is groot dat er aan het binnenwerk wat doorgebrand is, je kan hem open maken om te kijken of je daar wat meer schade kan vinden. Maar waarom hang je hem 'in' je computer? :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 09:28

Pogostokje

* twiet *

Dat weten wij natuurlijk niet beter dan dat jij dat weet.
Je zegt 'computer veroorzaakte intern een kortsluiting'. Dat is bijzonder weinig informatie.

Als er een veel te hoge spanning op de telefoon is komen te staan, dan zijn er waarschijnlijk circuits verbrand. Nieuwe telefoon is dan meer voor de hand liggend, repareren van die dingen is onbetaalbaar en een nieuwe batterij lost alleen een probleem met de batterij zelf op.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Topicstarter
Hij hing 'aan' de computer, foutje van mij. Verder kan ik alleen vertellen dat de pc gewoon uitging, ik ga er van uit door kortsluiting omdat de rest van mijn apparaten niet uitgingen.