Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oud spel The Lost Vikings 2 wil niet installeren op Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

In principe een oud probleem met tot dusver geen oplossing. Ik wil de oude klassieker The Lost Vikings 2 installeren op mijn computer: toen ik op deze nog Windows 2000 had staan was dit totaal geen probleem en installeerde en speelde het spel normaal. Nu op Vista, is dit anders.

Als ik de setup file start (Setup95.exe, vernoemd naar Windows 95 waar het spel op hoorde te draaien) gaat dit allemaal normaal, en ik krijg de optie op minimaal of maximaal te installeren. Met 102mb als maximaal (XD) selecteer ik maximaal, waarna ik een schijf moet selecteren, daarna een pad moet schrijven (dit gebeurt niet met browsen). Daarna druk ik op ok en.......... er gebeurd gewoon niets. Ik zie weer het installatiehoofdmenu en dat is het.

Ik heb compatibiliteit geprobeerd op Windows 95 met alle opties aan maar dit werkt ook niet. De installatie begint gewoon niet. Hier laat ik het even bij. Ik hoop dat jullie misschien een programma of methode hebben waarmee dit wel zou werken. Bij voorbaat dank. _/-\o_

EDIT: laat maar; het spel is abandonware, en een gedowloadde ISO werkte wel. Topic mag verwijderd worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 21:28 ]