Toon posts:

Witte of Alu

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een Imac 24 gaan halen voor HD-Films & Photoshop (afentoe videobewerking).

Welke beeldkwaliteit is beter op de Witte of de Alu versie?

Alvast Bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:43:
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een Imac 24 gaan halen voor HD-Films & Photoshop (afentoe videobewerking).

Welke beeldkwaliteit is beter op de Witte of de Alu versie?

Alvast Bedankt
Ik denk dat je best het iMac topic eens doorleest. De witte zijn nu toch al wel wat verouderd. Ik zou voor een 24" alu iMac gaan, die hebben een goed paneel en qua specs zit je meestal wel goed voor wat photoshoppen. Misschien moet je voor je videobewerking eens naar de grafische kaarten kijken die men aanbied.

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-02 11:17
Videobewerking is cpu+mem. GPU boeit niet zo.. :) Photoshop kan zelfs nog prima op de oudere witte versies, maarja dan ben je achterhaald bezig.

[ Voor 49% gewijzigd door Giant87 op 24-05-2009 19:09 ]

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 22:42
Bij mijn weten kun je als particulier alleen maar de aluminium versie kopen. De witte iMac is toch alleen beschikbaar voor onderwijsinstellingen.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je wellicht weet verwachten we hier op GoT enige mate van eigen inzet :) Dat houd in dat je eerst zelf een antwoord op je vraag probeert te vinden. In dit geval door reviews door te lezen en de iMac ervaringentopics in dit forum door te lezen. Op die manier krijg je wel een goed beeld welke een beter beeldkwaliteit heeft en welke het beste geschikt is voor jouw doeleinden.

Omdat dat ik je eigen inzet niet in de topicstart terugzie, gaat dit topic op slot. Als je een nieuw topic wilt openen, lees dan eerst Het plaatsen van topics en ACS Beleid goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.