Ik ben aan het rondkijken naar een goede nieuwe laptop en ik denk een BTO te willen bestellen. Ik heb interesse in de X•BOOK 18M28U FULL HD. Deze heeft twee videokaarten aan boord en ik vraag mij af hoe dat uitpakt. Hoe werkt dat in de praktijk, schakelt hij dan even naar zwart scherm en weer terug als hij wisselt, en doet hij dat automatisch of moet ik kiezen. Verder, hoe werkt dat driver technisch? Gewoon de forceware installeren en die snapt 't vanzelf?
Volgens mij werkt het ten eerste enkel in Windows Vista. Als ik het goed heb is het idd gewoon de drivers installeren en wellicht nog een iets instellen (een setting om het uit te schakelen lijkt me daarentegen namelijk ook gewenst). Hoe het beeld reageert weet ik niet, maar iig kan het zonder reboot voor zover ik weet.
Ik zou zeggen, neem gewoon even contact op met BTO. Zij kunnen je vast verder helpen.
Ik zou zeggen, neem gewoon even contact op met BTO. Zij kunnen je vast verder helpen.
Goeie vragen eigenlijk, zou je ons het resultaat kunnen laten weten?
Nou, even een terugkoppeling, wat internet research dat ik vooraf had moeten doen:
nieuws: Nvidia's hybrid sli en hybridpower aan een test onderworpen
nieuws: Nvidia's hybrid sli en hybridpower aan een test onderworpen