Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]alt+lettertoets combinatie in Chrome 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Sinds ik heb geupdate naar Chrome 2.0 werken de a+<letter>-toetscombinaties op het forum niet meer.
Nu ken ik niet alle toetscombinaties, maar ik gebruikte vooral de alt+m em alt+a combinatie om snel naar de myreact en active topics pagina te navigeren.

Misschien is dit een bug in Chrome, maar voor mij is dat nogal lastig testen omdat ik geen enkele andere website ken die gebruik maakt van deze functionaliteit.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Wacht even, jij hebt je browser geupgrade naar een nieuwere versie. Daarna kom je tot de conclusie dat iets niet meer werkt en dus ga je er vanuit dat wij iets hebben aangepast in tussentijd?

In ieder geval werkt het nog wel in een oudere chrome versie die ik hier heb alsmede in IE en Firefox :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Met firefox 3.0 was iets soortgelijks, zij hadden bedacht dat je voortaan niet meer met ALT+letter, maar naar SHIFT+ALT+letter oid over moest. Aangezien wij vziw niks hieraan aangepast hebben moet het toch echt Chrome wel zijn.
Dit is bovendien gedrag waar we nagenoeg niks aan kunnen sturen, de browser-bouwers bepalen hoe de zgn "accesskey"-functionaliteit werkt.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11 08:10
Was er ook niet vanuit gegaan dat het iets was wat jullie hadden aangepast. Maar meer dat het functionaliteit was die niet meer werkte in een nieuwe versie van een browser. De vraag is dan natuurlijk in hoeverre bestaande functionaliteit in een nieuwe versie van een browser zou moeten blijven werken.

Vond het ook weer zowat om een feature request aan te maken met de vraag of jullie support voor deze feature in willen bouwen voor Chrome 2.0.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Duidelijk: een issue in Chrome 2 dus geen bug voor ons :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.