Toon posts:

On-board geluidskaart en CD-A cd's afspelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Yamaha DS-XG op een Microstar mobo zitten en nu doen de audio cd's het niet. Met on-board geluidskaarten hoef je toch geen kabeltje naar de cd-rom speler aan te sluiten ofzo? ofwel :?:?

Verwijderd

Wel dus :).

Verwijderd

Topicstarter
Had idd de kast ff open gemaakt en gezien dat 't dus wel moet,dat draadje hing los uit de cd-rom speler. Alleen waar moet ie nou weer in zeg :? tis d8 ik een MS-6140, misschien kunnen jullie meezoeken waar dat audio stekkertje inmoet... :?

Verwijderd

Foutje dubbel :(

Verwijderd

Topicstarter
sluiten maar! Ik heb het al gevonden :P

Verwijderd

Gewoon proberen komt vanzelf wel sound uit....enne hij kan links/recht om erop :) (mits er een mooi insteek ding zit)

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 16:30 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Had idd de kast ff open gemaakt en gezien dat 't dus wel moet,dat draadje hing los uit de cd-rom speler. Alleen waar moet ie nou weer in zeg :? tis d8 ik een MS-6140, misschien kunnen jullie meezoeken waar dat audio stekkertje inmoet... :?
Sorry, ik ken dat type moederbord zo niet, maar heb je mischien een boekje met tekeningen van het mobo, daar staat wel in waar je allerlei dingen op moet aansluiten.

Anders even je moederbord identificeren, zijn allerlei sites voor, en dan naar de site van de fabrikant. Die hebben vaak de manuals wel online staan.
Succes d'rmee :).

Verwijderd

Volgens mij moet het een MSI zijn, 'k heb effe gekeken op de site, maar er stond niks over een MS 6140...

Wel manuals van een MS 6137 en MS 6147 :?

Het zou dus een MSI moeten zijn, maar welke....,
Kijk anders zelf effe op www.msi-computer.nl

Misschien kun je van een ander bord effe afkijken.. :)
Pagina: 1