Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Ik vind ze allemaal een beetje groenig. Vooral 6 is bij mij een beetje te. Heb je hier met een reden voor gekozen?
Klopt. ik heb bewust voor een wat crossprocessed look gekozen om de foto's wat rauwer over te laten komen.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Hey, dat is de bouwplaats die hier naast mijn deur ligt ;-)
Foto 1 vind ik de meest interessante (behalve de ijzeren balk links dan), en de toning vind ik wel lekker kijken eigenlijk.
De rest van de foto's vind ik iets te druk overkomen, en niet echt bijster interessant. Misschien dat met wat meer isoleren van de onderwerpen de foto's wat interessanter waren geworden.
Foto 1 vind ik de meest interessante (behalve de ijzeren balk links dan), en de toning vind ik wel lekker kijken eigenlijk.
De rest van de foto's vind ik iets te druk overkomen, en niet echt bijster interessant. Misschien dat met wat meer isoleren van de onderwerpen de foto's wat interessanter waren geworden.
Foto 1 is inderdaad de mooiste. Bij foto's 3 en 4 mis ik duidelijke onderwerpen, dit gevoel krijg ik trouwens bij alle foto's op foto 1 na. De foto's vind ik dan ook wat onrustig overkomen. De toning is grappig hoewel ik het met obb eens ben dat 6 iets te is.