Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arcane Apex
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-01 15:19
Op mijn huidige mobiele telefoon kan ik mensen slecht verstaan. Het geluid klinkt erg hol en zo nu en dan zelfs alsof iemand probeert te praten terwijl hij/zij een hand voor de mond houdt.
Ik ben dus op zoek naar een goedkope telefoon waarbij de persoon aan de andere kant van de lijn uitstekend te horen is.
Bij een goedkope telefoon denk ik aan iets van ~60 Euro.
Ik heb echter geen idee welke telefoon een goede geluidskwaliteit heeft. Weet iemand welke telefoons een goede geluidskwaliteit hebben?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Welke merk en type is dan je huidige telefoon? Dan weten we in ieder geval dat we die niet meer hoeven aan te raden.

Zelf heb ik nauwelijks ervaring met SE (heb een M600i gehad), maar de keren dat ik bijv. met een SE van vrienden belde, kon ik de ander altijd prima verstaan :)

• Arcane Apex
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-01 15:19
DaMarcus schreef op zondag 24 mei 2009 @ 14:10:
Welke merk en type is dan je huidige telefoon? Dan weten we in ieder geval dat we die niet meer hoeven aan te raden.
Een oude Siemens welke niet meer wordt geproduceerd of verkocht.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Arcane Apex schreef op zondag 24 mei 2009 @ 14:42:
[...]

Een oude Siemens welke niet meer wordt geproduceerd of verkocht.
Nokia heeft naar mijn ervaringen altijd een goeie bel en geluidskwaliteit gehad. Samsung vond ik zelf wat minder(blikkeriger)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Inderdaad Nokia, daarnaast Sony Ericsson en Motorola.
Onder de 60 euro zijn echter slechts enkele modellen los, dus simlockvrij, verkrijgbaar.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe je het ook wendt of keer, dit is een 'help ik zoek'-topic en die zien we hier liever niet. Zoek eens naar reviews (ook te vinden via http://tweakers.net), gebruik Google om nog meer reviews te vinden en maak een keuze.

Succes bij het maken van de keuze. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.