Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xbox wireless racing wheel op Mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Hopelijk is dit het goede forum, ik zat flink te twijfelen.

Mijn situatie is als volgt: ik plan om op korte termijn een xbox360 racing wheel te kopen voor bij mijn xbox360. Hiernaast heb ik al in bezit een iMac waarop ik nog tamelijk vaak DTM Race Driver 3 speel, imo één van de spellen waarin de F1 auto lekker rijdt.

Nu kwam ik er recentelijk achter dat ik met de xbox360 wireless gaming receiver gecombineerd met een OS X driver (http://tattiebogle.net/in...ox360Controller/OsxDriver) mijn wireless controller kan gebruiken op mijn Mac.

Nu is mijn vraag: Kan ik hiermee ook het racing wheel aansluiten op mijn Mac, en deze gebruiken bij DTM Race Driver 3? Dat zou echt schitterend zijn.

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik neem aan van wel. Bijna alle accessoires, waaronder ook het Wireless Racing Wheel voor de Xbox 360 zijn te gebruiken met de Wireless Gaming Receiver. Ik zie geen enkele reden waarom deze in gebruik met de speciale mac-driver niet te gebruiken zou zijn.

Blij dat je het vraagt trouwens, nu kom ik er achter dat ik dat ding sowieso maar eens ga kopen! :P