Toon posts:

Netbooks: Essential Software

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Welke software draaien jullie allemaal op je Netbook: naast Windows/Linux/Whatever.

Waarom ik dit vraag: de meeste netbooks zijn niet gigantisch powered dus ik ben opzoek naar lichte snelle apps.

Must have voor mij in ieder geval: 7-zip (geen bloated Winzip), Fox-It Reader (geen bloated Adobe Reader), Chrome en Gmail/Gcalendar ipv Outlook e.d.

Welk videospelers, games, en andere tools draaien jullie allemaal op je netbook: die lekker licht zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 12:38 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12-2025

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Het idee is leuk, maar het lijkt me niet dat dit in CSL hoort. Immers spreek je over software, lijkt het me dan niet beter dat je in Softe goederen een topic opent?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:17
Dit is en blijft een hardware fora en dit gaat toch echt om software. Het topic op zich heeft wel potentie, maar het mist toch wel de topicstart die we verwachten voor een echt ervaringen/uitwisseltopic.

Ik sluit hem met het verzoek om het eerst even met de software moderators te overleggen. Als die er geen brood in zien dan kun je het beste mij of Thandor even aan de jas trekken om te kijken wat er mogelijk is. In de huidige vorm sluit het niet echt aan op het doel van de CSL en ook niet bij de eisen die we stellen. Maar het idee verdiend zeker in een uitgebreidere vorm een plaats ergens op GoT.

Dit topic is gesloten.