Low Profile mixt in principe al niet goed met 'een beetje' gamen, en aangezien je aangeeft dat je GTA4 wilt spelen, stel je toch redelijk hoge eisen. Het is makkelijk om achteraf te praten, maar ik vrees dat die Dell PC een kat in de zak was. Niet zozeer qua hardware, maar wel met betrekking tot je eisen.
Overzetten in een andere kast is het beste wat ik kan bedenken, maar helaas is het zo te zien geen standaard moederbord; en dat doet me zelfs twijfels hebben over de voeding; is dat wel een standaard ATX voeding; zowiezo: is het wel een voeding met een PCI-E aansluiting?
Om aan je eisen te voldoen (beetje gamen), raad ik je een nieuwe kast en een nieuw moederbord aan (als je er niet achter kan komen wát voor mobo stijl dat Dell moederbordje is, en er geen kast voor vind), en ik zal zeker de voeding ook eens grondig bestuderen.
Let wel dat dergelijke chirurgie die je DELL-PC verandert nogal slecht is voor garantie.
Pest is, dan zit je toch redelijk tegen die €150 aan en heb je nóg geen leuke videoplank. Maar wou je mijn advies? Een ATI 4850, 4770 zijn qua mid-range op dit moment de beste ATI kaarten, en een GeForce 9800-series zijn ook geen kat in de zak.
Maar neem dit aan van mij: klooien met non-standaard moederbordformaten in OEM-bakkies is meer moeite dan het waard is; let op met wat je wilt als je een PC koopt. Een optiplex is een best aardig werkbakkie, geen gamebak, en ook geen zelfklus bak. Dat zijn toch meer de XPS modellen.
Other Thoughts: I was able to cram this thing into a Dell Optiplex 755 SFF that I use as my HTPC. I did have to remove the second heatsink, which I replaced with some small copper heatsinks.
Ook erg slecht voor de garantie, en vrij onconventionele ombouwerij.
[
Voor 8% gewijzigd door
Umbrah op 24-05-2009 13:47
]