Heb een paar dagen mijn T240 scherm.
Als ik deze instel op de hoogste resolutie (1920 x 1200) dan verbreed mijn bureaublad zodat ik naar rechts moet scrollen om mijn klok rechtsonder te zien, en terug naar links scrollen om op start te kunnen klikken. verticaal is er geen scrollen, alleen horizontaal dus.
Waar zou dat aan kunnen liggen ?
Mijn vid. kaart is een Geforce FX 5600XT (AGP)
Aangesloten met DVI
Athlon XP 2200+
Windows XP
Wat heb ik reeds gedaan :
- Videokaart drivers verwijdert met driver cleaner en terug de recentste geïnstalleerd.
- nieuwste monitor drivers geïnstalleerd.
- Met google gezocht, helaas niets gelijkaardigs te vinden.
Bijkomend krijg ik bij het kijken van filmen, zowel avi als mpg, DVD's en Full HD wmv''s horizontaal storingen in beeld, dit alleen in full screen !
Als ik het beeld langzaam verklein zie je de storingen minder worden.
Waar zou dit aan kunnen liggen ?
Als ik deze instel op de hoogste resolutie (1920 x 1200) dan verbreed mijn bureaublad zodat ik naar rechts moet scrollen om mijn klok rechtsonder te zien, en terug naar links scrollen om op start te kunnen klikken. verticaal is er geen scrollen, alleen horizontaal dus.
Waar zou dat aan kunnen liggen ?
Mijn vid. kaart is een Geforce FX 5600XT (AGP)
Aangesloten met DVI
Athlon XP 2200+
Windows XP
Wat heb ik reeds gedaan :
- Videokaart drivers verwijdert met driver cleaner en terug de recentste geïnstalleerd.
- nieuwste monitor drivers geïnstalleerd.
- Met google gezocht, helaas niets gelijkaardigs te vinden.
Bijkomend krijg ik bij het kijken van filmen, zowel avi als mpg, DVD's en Full HD wmv''s horizontaal storingen in beeld, dit alleen in full screen !
Als ik het beeld langzaam verklein zie je de storingen minder worden.
Waar zou dit aan kunnen liggen ?
[ Voor 5% gewijzigd door C00P op 24-05-2009 08:49 ]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600