Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spellen minimaliseren bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds 2-3 weken het probleem dat als ik een spel start het nadat hij laad minimaliseerd en dat ik terugkom op het bureaublad. Ik heb dit onder andere met call of duty 4 modern warfare en met The Sims 3. COD4 start ik op in Xfire maar The Sims 3 niet. Ook heb ik het programma TuneUp laten draaien maar die kon niets vinden. Een virus cq spyware lijkt mij sterk aangezien dit systeem geen mankementen vertoond.

Hier de specs:

AMD Athlon X2 6000+
Sapphire 4830 512MB
4GB Kingston geheugen
500W voeding Coolermaster
Gigabyte moederbord socket AM2/AM2+ Typenummer ?

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Probeer eens met 2 GB

Verwijderd

Topicstarter
Waarom 2GB? Het is trouwens Vista Ultimate 64-bit

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk is het iets wat op de achtergrond draait van Windows maar hoe kom ik erachter wat het is? Want als ik taskmanager open staan er veel dingen in waarvan ik niet weet wat het precies is en misschien is het wel een belangrijke taak van Windows.

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Vergeet niet je post te editen in plaats van twee keer kort na elkaar posten. Post anders eens welke processen er draaien als je vermoedt dat daar het probleem zit. Je kan ook met Hijackthis een overzichtje geven van welke processen er allemaal aan het werk zijn.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:11
Heb je toevallig Skype draaien? Die had dit euvel namelijk bij enkele versies terug..

• Burner NL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 17:20
In een ver verleden had ik dat probleem ook een keer. Toen bleek dat de virusscanner na een update de veroorzaker te zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.