Op de website besparenoptelecom.nl staat
Dat lijkt te mooi om waar te zijn. Dan zou ik met mijn mobiel (T-Mobile) in plaats van 50 cpm buiten de bundel goedkoop en zelfs vanuit mijn belbundel naar Duitsland kunnen bellen
Echter, het werkt niet. Ik typte het 06 nummer, wachtte op de beltoon, deed 0049, 251 voor de regio en toen het telefoonnummer. Misschien ligt het aan mij... 
Ik vroeg me wel meteen af waar het bedrijf hierachter geld aan verdienen kan. De ontvanger van een 06-gesprek verdient toch niets? Tegelijk, waarom zou vraagalex.nl - waar bovenstaande deel van uitmaakt - een hoax opzetten?
En nog vele andere landen.Voordelig naar het buitenland bellen vanaf uw mobiele telefoon? Bel een van de onderstaande nummers, wacht op de kiestoon en toets de gekozen internationale bestemming inclusief 00 en de bestemmings code voor het land waar u heen wilt bellen.
Met onze mobiele toegangs nummers kun je international bellen vanaf je mobiele telefoon of je vaste lijn . Dit word berekend als een normaal mobiel nummer, zodat je niet extra betaald voor internationale telefoon gesprekken.
...Germany...kies dan 0656008043
Dat lijkt te mooi om waar te zijn. Dan zou ik met mijn mobiel (T-Mobile) in plaats van 50 cpm buiten de bundel goedkoop en zelfs vanuit mijn belbundel naar Duitsland kunnen bellen
Ik vroeg me wel meteen af waar het bedrijf hierachter geld aan verdienen kan. De ontvanger van een 06-gesprek verdient toch niets? Tegelijk, waarom zou vraagalex.nl - waar bovenstaande deel van uitmaakt - een hoax opzetten?
[ Voor 9% gewijzigd door pmeter op 23-05-2009 22:40 ]