Ten eerste, ik kon alleen vanuit de search zien dat ik hier mijn vragen/kwesties over IRC moet zetten. Zo niet, excuses.
Ik ben vanmiddag verbannen voor een dag door moto-moi, omdat ik "irritant" ben. Zo letterlijk kwam het in ieder geval naar voren. Ik vroeg ook naar de reden waarom, maar die wilde hij niet zeggen...
Ik heb even een chatlogje geplukt van ele (geweldig ding btw). Hieronder:
# [11:41] <Saskia> Wat is last.fm?
# [11:41] <Beerkeeper|corsaloos> zelfde als hyves
# Beerkeeper|corsaloos rent
# [11:41] <moto-moi|afk> site waarop je kunt verzamelen welke muziek je luistert en aan de hand daarvan doen ze tips voor andere bands die je misschien ook tof zal vinden etc.
# [11:42] <Beerkeeper|corsaloos> dat zeg ik
# [11:42] <Beerkeeper|corsaloos>
# [MN]InjecTioN has joined #tweakers.net
# [11:42] <Cheatah> last.fm is een muziekprofielen website, je kunt in je muziekspeler een plugin stoppen die automatisch bijhoudt hoevaak je iets speelt
# Aapje aait Beerkeeper|corsaloos over zijn bolletje
# Beerkeeper has quit IRC ([arethusa.tweakers.net] Local kill by moto-moi|afk (een van deze dagen maak ik er een akill van..))
---- Tot hier deel een van de kill, ik had alleen niks door want ik zat met mijn notebook te irc'en ipv desktop.
Vervolgens kwam ik er dus achter en vroeg ik waarom
# Romke is now known as Romke|off
# [11:42] <moto-moi|afk> kansloos figuur
# [11:42] <Mathijs> gewoon een van de vele grote secret corporate companies die alle metadata over je aan het verzamelen zijn
# Beerkeeper has joined #tweakers.net
# Mathijs zet alu-hoedje op
# [11:42] <moto-moi|afk> valt mee, er is niets illegaals aan gedownloade muziek in nederland
# [11:43] <moto-moi|afk> maar wel eng als bedrijven gewoon data weggeven inderdaad
# [11:43] <Mathijs> staat vast in de voorwaarden die niemand leest
# InjectMeneer has quit IRC (Ping timeout)
# [11:45] <Aapje> rofl Harmageddon[WL], peter heerschop
# [11:45] <Aapje> " Hemelvaartdag de dag dat jezus naar de hemel steeg, toen kon dat nog zonder vliegtax"
# [11:45] <Aapje>
# [11:45] <Beerkeeper|corsaloos> ok, leg me uit moto-moi|afk
# [11:45] <Beerkeeper|corsaloos> wat heb je tegen mij
# [11:45] <Beerkeeper|corsaloos> blijkbaar akillde je me
# [11:46] <Aapje> omdat je 3 keer hier zit wss
# [11:46] <Aapje>
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> twee keer?
# [11:46] <Aapje> oh
# [11:46] <Aapje> naja 2 keer
# [11:46] <Aapje> 1 te veel
# [11:46] <moto-moi|afk> gast, ik jou iets uitleggen?
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> iets met notebook
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> ja
# [11:46] <moto-moi|afk> I don't see why
# Aapje springt op moto-moi|afk
# [11:46] <moto-moi|afk> ik vind je iritant
# [11:46] <Aapje> ben eig wel benieuwd waarom moto-moi|afk +:
# [11:46] <Vincentio> moto-moi|afk is dat sowieso niet misschien verboden in de WBP?
# [11:46] <Vincentio> Gaat naar een Amerikaans bedrijf
# [11:46] <Aapje> muizenvallen naast je bed gevonden met afzender Beerkeeper oid?
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> moto-moi|afk: dat kan, maar als dat de reden is dat je me akilled... best sneu anders
# [11:47] <moto-moi|afk> weet je wat
# [11:47] <Beerkeeper|corsaloos> Aapje: nope
# [11:47] <moto-moi|afk> ik vind je nu iritant
# [11:47] <Beerkeeper|corsaloos>
# [11:47] <Vincentio> En ik denk niet dat ze zulke goede voorwaarden hebben als Google
# Jeroen`- has joined #tweakers.net
# Beerkeeper|corsaloos has quit IRC (User has been banned from Tweakers.net (Tief maar ff een dagje op
))
# Beerkeeper has quit IRC (User has been banned from Tweakers.net (Tief maar ff een dagje op
))
--
Wat ik dus hieruit begrijp is dat ik "irritant" ben en hij me om persoonlijke reden heeft verbannen. Ik wil graag hier opheldering over
Ik ben vanmiddag verbannen voor een dag door moto-moi, omdat ik "irritant" ben. Zo letterlijk kwam het in ieder geval naar voren. Ik vroeg ook naar de reden waarom, maar die wilde hij niet zeggen...
Ik heb even een chatlogje geplukt van ele (geweldig ding btw). Hieronder:
# [11:41] <Saskia> Wat is last.fm?
# [11:41] <Beerkeeper|corsaloos> zelfde als hyves
# Beerkeeper|corsaloos rent
# [11:41] <moto-moi|afk> site waarop je kunt verzamelen welke muziek je luistert en aan de hand daarvan doen ze tips voor andere bands die je misschien ook tof zal vinden etc.
# [11:42] <Beerkeeper|corsaloos> dat zeg ik
# [11:42] <Beerkeeper|corsaloos>
# [MN]InjecTioN has joined #tweakers.net
# [11:42] <Cheatah> last.fm is een muziekprofielen website, je kunt in je muziekspeler een plugin stoppen die automatisch bijhoudt hoevaak je iets speelt
# Aapje aait Beerkeeper|corsaloos over zijn bolletje
# Beerkeeper has quit IRC ([arethusa.tweakers.net] Local kill by moto-moi|afk (een van deze dagen maak ik er een akill van..))
---- Tot hier deel een van de kill, ik had alleen niks door want ik zat met mijn notebook te irc'en ipv desktop.
Vervolgens kwam ik er dus achter en vroeg ik waarom
# Romke is now known as Romke|off
# [11:42] <moto-moi|afk> kansloos figuur
# [11:42] <Mathijs> gewoon een van de vele grote secret corporate companies die alle metadata over je aan het verzamelen zijn
# Beerkeeper has joined #tweakers.net
# Mathijs zet alu-hoedje op
# [11:42] <moto-moi|afk> valt mee, er is niets illegaals aan gedownloade muziek in nederland
# [11:43] <moto-moi|afk> maar wel eng als bedrijven gewoon data weggeven inderdaad
# [11:43] <Mathijs> staat vast in de voorwaarden die niemand leest
# InjectMeneer has quit IRC (Ping timeout)
# [11:45] <Aapje> rofl Harmageddon[WL], peter heerschop
# [11:45] <Aapje> " Hemelvaartdag de dag dat jezus naar de hemel steeg, toen kon dat nog zonder vliegtax"
# [11:45] <Aapje>
# [11:45] <Beerkeeper|corsaloos> ok, leg me uit moto-moi|afk
# [11:45] <Beerkeeper|corsaloos> wat heb je tegen mij
# [11:45] <Beerkeeper|corsaloos> blijkbaar akillde je me
# [11:46] <Aapje> omdat je 3 keer hier zit wss
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> twee keer?
# [11:46] <Aapje> oh
# [11:46] <Aapje> naja 2 keer
# [11:46] <Aapje> 1 te veel
# [11:46] <moto-moi|afk> gast, ik jou iets uitleggen?
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> iets met notebook
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> ja
# [11:46] <moto-moi|afk> I don't see why
# Aapje springt op moto-moi|afk
# [11:46] <moto-moi|afk> ik vind je iritant
# [11:46] <Aapje> ben eig wel benieuwd waarom moto-moi|afk +:
# [11:46] <Vincentio> moto-moi|afk is dat sowieso niet misschien verboden in de WBP?
# [11:46] <Vincentio> Gaat naar een Amerikaans bedrijf
# [11:46] <Aapje> muizenvallen naast je bed gevonden met afzender Beerkeeper oid?
# [11:46] <Beerkeeper|corsaloos> moto-moi|afk: dat kan, maar als dat de reden is dat je me akilled... best sneu anders
# [11:47] <moto-moi|afk> weet je wat
# [11:47] <Beerkeeper|corsaloos> Aapje: nope
# [11:47] <moto-moi|afk> ik vind je nu iritant
# [11:47] <Beerkeeper|corsaloos>
# [11:47] <Vincentio> En ik denk niet dat ze zulke goede voorwaarden hebben als Google
# Jeroen`- has joined #tweakers.net
# Beerkeeper|corsaloos has quit IRC (User has been banned from Tweakers.net (Tief maar ff een dagje op

# Beerkeeper has quit IRC (User has been banned from Tweakers.net (Tief maar ff een dagje op

--
Wat ik dus hieruit begrijp is dat ik "irritant" ben en hij me om persoonlijke reden heeft verbannen. Ik wil graag hier opheldering over
XBO Gamertag: BeerkeeperNL