Product niet in pricewatch en unsorted db: review toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:57
Ik had zojuist een zeer uitgebreide review klaar gezet om te gaan plaatsen in de productreview database, maar nu blijkt deze niet in de reviewdatabase, niet in de pricewatch database en niet in de unsorted database te staan.
De FAQ verwijst naar een wizard waarmee je aan een Frontpage Admin kan laten weten dat het product nog moet worden toegevoegd, maar die link levert een "lege" pagina op: http://gathering.tweakers...1008892#nietpricewatchadd
Ik vraag me af hoe ik nu een review kan plaatsen voor het product "HP Officejet Pro L7590 All-in-one"...

Edit 19.03 uur:
Toch nog een werkend formulier gevonden (http://tweakers.net/ext/p...dProduct&productCatId=322), maar het zou toch wel handig zijn als de link in de FAQ ook netjes werkt... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Joen op 23-05-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

pricewatch: HP L7590 :? Ik zie prijs-updates van 21-5, dus deze kan niet net zijn toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Daarom kon ik hem dus niet vinden... bij die vermelding is niet de juiste volledige naam van het product opgegeven...
Ik wacht voor de zerkeheid nog even de reactie op mijn submit van een nieuw product af.
Of je klikt bij de "Product I/O" op "Productinfo verbeteren" en geeft je suggesties voor verbeteringen door. B)

[ Voor 22% gewijzigd door Joen op 23-05-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
En de verbetering is doorgevoerd :D Thank you very much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Je doet je nickname enigzins eer aan (aangezien dit eigenlijk een "kleine" fix) was.
Edit: Ik las over de "L" heen. :P

Bedankt voor het fixen.
Dan kan ik nu eindelijk mijn enorme review plaatsen. 8)

Edit 2:
En de review staat er! 8)
productreview: HP Officejet Pro L7590 review door Joen

[ Voor 42% gewijzigd door Joen op 23-05-2009 23:19 ]