Toon posts:

Opzoek naar 1TB multi media harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een prijs/kwaliteit goede multi media hardeschijf die ik kan verbinden met m'n tv (via scart en of zo'n HD kabel) en die tevens nog eens kan benaderen via het netwerk ?
Is er iemand die me enkele tips kan geven bij welke merken ik het best kijk voor zoiets ?

Groeten

Jonas

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:14
En wat heb je zelf al gezocht/gevonden?

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:10
wat Sjengcity al zegt, wat heb je zelf gezocht? Tis hier op dit forum de bedoeling dat je zelf ook met wat inbreng komt, wij zijn geen helpdesk hier ;)

Om je op weg te helpen: Er zijn verschillende media spelers waar je gewoon zelf een schijf in kunt drukken. Heb er zelf wat in handen gehad van concept tronic, en toen plots een Popcorn Hour A110. Die veegt met die conceptronic dingen al de vloer aan. Speelt HD films prefect af, net als dvd's enz. Ondersteund veel codecs, wordt goed onderhouden door middel van updates, en heeft een erg mooie afstandsbediening (met glow in de dark knoppen. Ding is echt ideaal voor een wat donkere kamer, en blijft lang "glowen")

Apparaat kost gemiddelt wel iets meer, maar is in mijn ogen zijn centen waard ;) Daarnaast koop je der gewoon 1TB schijf bij ofzo, en die schroef je der zo in ;)

Specs!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er zijn meer dan genoeg topics over dit soort apparaten te vinden als je in LCD, Plasma, Projectie & Recording kijkt. Welke je uiteindelijk moet kopen is een keuze die je toch zelf moet maken. Maar aan de hand van ervaringen, reviews en specificaties moet je een heel eind komen.

Dit topic gaat in elk geval dicht, ten eerste omdat je zelf je hardware uit kunt zoeken, ten tweede omdat ik iedere vorm van eigen inzet mis.

Dit topic is gesloten.