Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrQcue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-11 19:08
Ik heb al heel wat gezocht maar kan het niet echt vinden. Ik heb nu een onbeperkt internet abbo op m'n mobiel ( Web n Walk / Nokia E51). Ik vind de term 'modem' alleen nogal verwarrend. Het is toch niet meer mogelijk dat wanneer ik m'n laptop op m'n mobiel aansluiten en via de nokia software verbinding maak met internet dat ik via een modem internet waarbij ik dus naast mn web 'n walk ook voor de bandbreedte moet betalen omdat ik niet via de juiste manier een verbinding opgezet heb ?

Aangezien mijn toestel een usb aansluiting heeft kan ik vrij eenvoudig de verbinding opzetten. Het werkt ook voortreffelijk. Ik ben alleen bang voor onvoorziene kosten.

Verder heb ik ook gelezen dat het vaak niet toegestaan is om te internetten op je laptop via je mobiele abonnement. Controleert de provider alleen de headers van je browser ? Ik ga maandag een midweekje naar center parcs. Het is dan wel lekker om af en toe het nieuws te kunnen blijven volgens (tweakers) :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

T-Mobile Web'n'Walk is een flat-fee abo. Dus meer ga je nooit betalen (mits je dit in het buitenland doet).

Ook staat T-Mobile het toe om met je laptop via je telefoon te internetten. Ik doe het ook, en hett is altijd maar 9,95 per maand, komt nooit ook maar 1 cent bij.

Ey!! Macarena \o/

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

Ik gebruik mijn HTC ook al een tijd als modem voor de laptop. Werkt perfect en zolang je niet in het buitenland zit, betaal je geen cent extra bovenop je internetabo.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-