Ik heb al heel wat gezocht maar kan het niet echt vinden. Ik heb nu een onbeperkt internet abbo op m'n mobiel ( Web n Walk / Nokia E51). Ik vind de term 'modem' alleen nogal verwarrend. Het is toch niet meer mogelijk dat wanneer ik m'n laptop op m'n mobiel aansluiten en via de nokia software verbinding maak met internet dat ik via een modem internet waarbij ik dus naast mn web 'n walk ook voor de bandbreedte moet betalen omdat ik niet via de juiste manier een verbinding opgezet heb ?
Aangezien mijn toestel een usb aansluiting heeft kan ik vrij eenvoudig de verbinding opzetten. Het werkt ook voortreffelijk. Ik ben alleen bang voor onvoorziene kosten.
Verder heb ik ook gelezen dat het vaak niet toegestaan is om te internetten op je laptop via je mobiele abonnement. Controleert de provider alleen de headers van je browser ? Ik ga maandag een midweekje naar center parcs. Het is dan wel lekker om af en toe het nieuws te kunnen blijven volgens (tweakers)
Aangezien mijn toestel een usb aansluiting heeft kan ik vrij eenvoudig de verbinding opzetten. Het werkt ook voortreffelijk. Ik ben alleen bang voor onvoorziene kosten.
Verder heb ik ook gelezen dat het vaak niet toegestaan is om te internetten op je laptop via je mobiele abonnement. Controleert de provider alleen de headers van je browser ? Ik ga maandag een midweekje naar center parcs. Het is dan wel lekker om af en toe het nieuws te kunnen blijven volgens (tweakers)