Ik heb een GX270 die dienstweigerd. Alleen een oranje power knop. ik heb al naar andere topics op dit forum gekeken maar daar wordt alleen over slechte elco's gesproken.
Het Mobo en de voeding bekeken maar ik zie geen verdachte elco's. (Geen enkele elco is open of geoxideerd of is bol gaan staan.) Dus ik neem aan dat deze niet het probleem zijn.
Ik heb al gekeken in het topic 'Hangen en Opstartproblemen troubleshooter' maar daar staat niets over Dell.
Bij Dell zelf kom je ook niet verder
Hoe kan ik na gaan wat het probleem is?
Voeding?
Mobo?
ander item in de PC?
het enigste wat de PC doet als ik de power knop induw is dat deze amber gaat branden en dat de harddisk opstart. Ik krijg geen beeld, geen piep en ook de keybard led's gaan niet branden.
Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Wat zijn de condities waardoor de 'power'-led amber gaat branden?
Welke Elco zo misschien toch de oorzaak kunnen zijn?
Met dank Wilko
Het Mobo en de voeding bekeken maar ik zie geen verdachte elco's. (Geen enkele elco is open of geoxideerd of is bol gaan staan.) Dus ik neem aan dat deze niet het probleem zijn.
Ik heb al gekeken in het topic 'Hangen en Opstartproblemen troubleshooter' maar daar staat niets over Dell.
Bij Dell zelf kom je ook niet verder
Hoe kan ik na gaan wat het probleem is?
Voeding?
Mobo?
ander item in de PC?
het enigste wat de PC doet als ik de power knop induw is dat deze amber gaat branden en dat de harddisk opstart. Ik krijg geen beeld, geen piep en ook de keybard led's gaan niet branden.
Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Wat zijn de condities waardoor de 'power'-led amber gaat branden?
Welke Elco zo misschien toch de oorzaak kunnen zijn?
Met dank Wilko