Audio uit film knippen

Pagina: 1
Acties:

• Mastodon334
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07-2022
Hoi,

Ik ben opzoek naar een programma dat stukjes audio uit een film haalt. Namelijk het were gonna get you stemmetje van evil dead(oldskool horrorfilm:P) Ik wil het gaan gebruiken in een nummer.
Nu heb ik wel een programma gevonden waar je gewone nummers kunt knippen en plakken maar niks waarmee je de stemmen uit een film kunt halen. Weet een van jullie zo'n soort programma?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Als je het fragment hebt die de audio bevat kan je dit bestand demuxen. (google term :P)

edit: het staat me bij dat je met virtualdub vrij eenvoudig audio uit een bestand kan halen.
Maar volgens mij gooit virtualdub er een wav bestand uit. Wil je echt de audio hebben die in het bestand zit (bij divx/xvid is dit vaak mp3) dan kan je dit eenvoudig demuxen.

[ Voor 68% gewijzigd door job op 22-05-2009 19:25 ]

• Mastodon334
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07-2022
Oke, heb ff demux gegoogles. Kom bij het programma project x, dus dan zou ik de dvd op de computer moeten zetten, dan het stukje film waar ze dat beginnen te zingen eruitknippen en dan dat stuk met project x ontrafelen zegmaar^^ Btw film knippen kan gewoon met windows movie maker toch?

Verwijderd

1 van de vele mogelijke scenario's: met SmartRipper (een chapter van) een dvd omzetten naar .vob, met VobEdit de audio stream eruit plukken, en dan met BeSweet die .ac3 omzetten naar mp3/ogg/whatever.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Is ook een optie van dvddycryptor om de audio files eruit te demuxen.

[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 22-05-2009 22:40 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.