Ik heb het volgende probleem:
Ik heb ALLE kaarten uit mijn mobo getrokken (behalve agp) toen format c:, win98 geinstalleerd, perfect draaien die 450@600(133mhz fsb) toen heb ik de LIVE! erin gedouwd: 8 van de tien keer als mijn monitor van resolutie wisselt, slaat de monitor in de standby mode
, Ik heb alle PCI sloten geprobeerd, en wat blijkt: alleen in het 3de PCI-slot doet hij dit niet..maar dan heb ik regelmatig last van vastlopers waarbij een hoge toon uit de speakers komt.(dit is een bekend probleem)...
Het vreemde van dit verhaal vind ik, dat als ik mijn fsb op 133(1/4)heb, dan draait mijn pci gewoon op 33mhz..Waarom doet die live dan toch moeilijk?
Zijn er mensen die een P3-450@600 hebben op een BE6 en met een SBLIVE! ??
Please HELP!!
Ik heb ALLE kaarten uit mijn mobo getrokken (behalve agp) toen format c:, win98 geinstalleerd, perfect draaien die 450@600(133mhz fsb) toen heb ik de LIVE! erin gedouwd: 8 van de tien keer als mijn monitor van resolutie wisselt, slaat de monitor in de standby mode
Het vreemde van dit verhaal vind ik, dat als ik mijn fsb op 133(1/4)heb, dan draait mijn pci gewoon op 33mhz..Waarom doet die live dan toch moeilijk?
Zijn er mensen die een P3-450@600 hebben op een BE6 en met een SBLIVE! ??
Please HELP!!