Toon posts:

Input not supported

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen,

Ik heb een nieuw systeem aangeschaft. mijn videokaart is de XFX GTX285 Black. mijn monitor is een iiyama prolite B2409HDS. ik wil nu mijn graphic drivers updaten naar de laatste versie maar als ik dit doe geeft mijn monitor een melding 'Input not supported' net nadat het windows inlog scherm is verschenen. ik heb geprobeerd te rebooten in de hoop dat ik er een 2e keer wel door heen zou komen maar hiermee geen geluk. weet iemand wat er mis zou kunnen zijn?

alvast bedankt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

monitor drivers geinstalleerd ?

Iperf

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 15:20

job

Opstarten in veilige modus. Videokaart in systeembeheer verwijderen.
Monitor driver installeren is een idee inderdaad. en rebooten.

Verwijderd

Topicstarter
ik las op iiyama.com dat je met vista geen drivers nodig hebt voor je monitor.
als ik deze wel nodig heb, heeft iemand dan misschien een linkje voor mij?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:10

Thandor

SilverStreak

Via de veilige modus is er vast nog wel wat te regelen. Zet het spul voor de gein eens op 1024x768x32 met 60Hz of iets in die richting. Wie weet staat de resolutie of de Hertz veel te hoog waarop de monitor, logischerwijs, het niet meer kan weergeven :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
ik kan mijn frequentie nergens veranderen -.-' er staat alleen: use hardware default setting
zou het misschien helpen om hardware acceleration uit te zetten of heeft dit hier niks mee te maken?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 17:50 ]

Verwijderd

had hetzelfde probleem hier de oplossing: is een driver probleem van de videokaart ff oude driver installeren .50 versie te downloaden op guru probleem opgelost welkom dvi
Pagina: 1