Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik doe de opleiding ict en moet nog 1 studie project hebben. echter mijn stagebegeleider,schoolbegeleider en ik kunnen geen idee krijgen. dus vraag ik tweakers leden om hulp. ik heb nog 3 week te gaan, dus dat speelt ook mee. ik heb al OS beveiling en antie virus+firewall gehad. we kunnen geem goed idee vinden wat in deze tijd gedaan kan worden.

jongens kunnen jullie me helpen? _/-\o_ _/-\o_

groeten grunnn117

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Mischien kan je iets doen omtrent FAQ's en reglementen, en het feit dat 99% deze nooit leest.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Hmja, de vraag is meer, hoeveel kun jij in drie weken gedaan krijgen? En op welk niveau moet dat gebeuren? Wat heb je voor kennis? Interesses? Het is een beetje karig en zonder achtergrondinformatie kan er niemand creatief hier met je meedenken.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:50

Khaine

Python liefhebber

ICT opleiding kennende doe je MBO (waarschijnlijk niv4, sys-beheer). Iets wat daar echt op aansluit lijkt mij het bouwen van een server voor bepaalde doeleinden. Die zijn uiteraard afhankelijk van de plek waar je stage loopt, maar denk b.v. aan:
- streaming media?
- website hosting
- intranet hosting
- extra data backup

Je kunt vaak voor een bedrijf tijdens je stage veel betekenen als je het bedrijf helemaal van binnen naar buiten kent. Jij weet waarschijnlijk het beste wat je in 3 weken nog kunt betekenen voor de baas.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Topicstarter
ik doe niveau 2 en ga 3 doen, maar een faq is een goed idee. bedankt dat ga ik overleggen.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Welkom op GoT

Ik ga dit topic sluiten omdat het niet de bedoeling is om huiswerkopdrachten op het forum te stellen. Het zoeken naar een opdracht valt daar ook onder.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.