Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Linksys Media Center Extender kan geen verbinding maken

Pagina: 1
Acties:

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:26
Mijn situatie:
- Livebox van Orange;
- Sweex switch hangt centraal
- Livebox aan de switch;
- pc aan de switch
- Linksys Media Center Extender DMA 2200 hangt aan de switch.
- PC windows Vista Ultimate

Nu ga ik de boel instellen maar dit gaat niet naar behoren. Ook de klantenservice weet niet helemaal wat het is.
Wanneer ik de standaard stappen volg, dan wordt de Extender prima opgenomen in mijn thuisnetwerk. Hij wordt ook prima herkend door mijn pc.
Echter, wanneer ik verbinding wil maken met de Extender, geeft ie aan dat hij niet kan connecten.

Ik had eerst zowel de extender als de pc aan mijn Livebox hangen, maar ik dacht dat in eerste instantie iets werd geblokt door een interne firewall van mijn Livebox. Dus heb ik er een switch tussen gehangen, zodat de Extender de Livebox kan overslaan. Echter dit gaf nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb mijn virusscanner verwijderd, ook nog een removaltool voor zowel McAffee (dat ik in het verleden gehad heb) als Panda (wat ik nu gebruikte) eroverheen gegooid, om maar zo schoon mogelijk te worden. Maar nog steeds geen verschil, de Extender kan geen connectie maken met mijn PC, wat toch wel nodig is om hem als extender te kunnen gebruiken...

Wat nu? Want ook de klanteservice kan me niet echt helpen, en raad me aan hem terug te brengen. Maar volgens mij is hij verder niet kapot.

Ip adres wordt ook prima gegeven, de één als 1.10 en de ander als 1.14
Waar kan dit nou nog aan liggen?

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:26
Deze mag van mij op slot, want ik heb hem maar weggedaan. Ook na omruilen krijg ik hem niet aan de praat.
Ik ben bang dat het aan mijn livebox van Orange ligt.... Mij lukte het in ieder geval niet na een volle dag prutsen...