Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraagje over Guitar Hero - PS3

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Verwijderd

Topicstarter
Yo, ik wil dus guitar hero kopen voor de PS3. Maar kzie twee verschilende dingen op bol.com en weet niet goed welke ik moet hebben.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006303766/index.html
of
http://www.bol.com/nl/p/g...04004005586347/index.html

Bij die tweede zit één gitaar, en bij die eerste dan? Kan ik niet vinden...De tweede is een later deel maar goedkoper, strange? Of moet je één hebben om drie te kunnen spelen?

Help me out plz.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De titel van de eerste is "Guitar Hero: World Tour (Gitaar Bundel) "
Gitaar bundel, dus er zit wel een gitaar bij;)

En je hebt ze niet beide nodig :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

GH3 is ouder dan GH:WT, niet andersom.

beide bundels zijn met een gitaar gebundeld. en zoals gezegt heb je ze niet allebei nodig.

ow en welkom op GoT :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 14:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dan het verschil tussen die twee? Andere liedjes ofzo?

Oftewel: waarom zou ik voor de duurdere variant kiezen :P

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:49:
Wat is dan het verschil tussen die twee? Andere liedjes ofzo?

Oftewel: waarom zou ik voor de duurdere variant kiezen :P
Gewoon een andere game, zelfde als "Waarom zou ik voor Far cry 2 kiezen als 1 er ook nog is ? :D"
;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Andere liedjes. World Tour heeft ondersteuning voor drums en zang. De gitaar bij World Tour vind ik beter (en ik heb er al een aantal versleten).

Verwijderd

World Tour bied de mogelijkheid voor zang en drums, en het volledig aanmaken van je eigen character.
Lees wat reviews na over de twee als je echt de verschillen wil weten, verder kan je indd kijken welke nummers je toffer vind en dan aan de hand daarvan een keuze maken.

smaken verschillen, dus welke je moet kiezen ligt aan jouw voorkeur.

Verwijderd

Topicstarter
ok duidelijk in ieder geval

bedankt voor de verheldering :)

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sendy schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:16:
Andere liedjes. World Tour heeft ondersteuning voor drums en zang. De gitaar bij World Tour vind ik beter (en ik heb er al een aantal versleten).
Iedereen heeft er al een paar versleten. Ze spelen misschien wel fijner, maar de gitaren van deel III zijn toch echt 100x beter qua bouw kwaliteit :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Chester schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:24:
[...]
Iedereen heeft er al een paar versleten. Ze spelen misschien wel fijner, maar de gitaren van deel III zijn toch echt 100x beter qua bouw kwaliteit :)
Dan wil ik toch wel weten wat er daadwerkelijk beter is. De aansluiting voor de hals lijkt mij bijvoorbeeld beter bij de World Tour gitaren. Ook vind ik de langere strummbar en de langere wammybar fijner. (Maar ik heb de nieuwe WT gitaar nog niet open gemaakt.)

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Sendy schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:32:
[...]

Dan wil ik toch wel weten wat er daadwerkelijk beter is. De aansluiting voor de hals lijkt mij bijvoorbeeld beter bij de World Tour gitaren. Ook vind ik de langere strummbar en de langere wammybar fijner. (Maar ik heb de nieuwe WT gitaar nog niet open gemaakt.)
Om te spelen vind ik de World Tour guitar fijner, maar daar heb ik geen goede ervaringen mee. Al 4x terug naar de MM gegaan voor een nieuwe. En als ik de berichten zo op het internet lees, ben ik niet de enige die er slechte ervaringen mee heb.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SPV is er voor problemen en vragen bij games, niet om jou te helpen met het lezen van productbeschrijvingen op Bol.com ;)

Lees Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens door voordat je een topic opent.

[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 22-05-2009 18:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.