Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een paar weken geleden een upgrade gekocht voor mijn pc. Alles werkte goed en heb gister de laatste upgrade gedaan een nieuwe grafische kaart (Asus HD4850). Ik kan alle spellen nu in de hoogste setting etc draaien alleen de PC maakt dus veel lawaai en de voeding is erg warm. Gisteravond had ik de PC al enige tijd aanstaan en wou ik GTA4 gaan spelen. Spel startte goed op alleen tijdens het spelen waren er langdurige haperingen en de voeding werd echt warm. Mijn idee was gelijk dat de voeding het ff niet meer trok. Dit kan misschien door de warmte.
Nu is mijn vraag dus:
1. Hoe warm mag een voeding worden en
2. Hoe kan ik de temperatuur hiervan meten. Als je dit al kan meten
3. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? (nieuwe voeding of nieuwe koelers?)
Mijn specs:
-AMD phenom 9950 black edition
-Foxconn A7GM-S
-4GB geheugen
-Ati Radeon HD4850 (van asus) 512mb
-Voeding: Sharkoon SHA450-8P 450W
Een linkje naar mijn temperaturen die ik kan zien:
http://img40.imageshack.us/img40/2064/temppc.jpg
Ik heb een paar weken geleden een upgrade gekocht voor mijn pc. Alles werkte goed en heb gister de laatste upgrade gedaan een nieuwe grafische kaart (Asus HD4850). Ik kan alle spellen nu in de hoogste setting etc draaien alleen de PC maakt dus veel lawaai en de voeding is erg warm. Gisteravond had ik de PC al enige tijd aanstaan en wou ik GTA4 gaan spelen. Spel startte goed op alleen tijdens het spelen waren er langdurige haperingen en de voeding werd echt warm. Mijn idee was gelijk dat de voeding het ff niet meer trok. Dit kan misschien door de warmte.
Nu is mijn vraag dus:
1. Hoe warm mag een voeding worden en
2. Hoe kan ik de temperatuur hiervan meten. Als je dit al kan meten
3. Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? (nieuwe voeding of nieuwe koelers?)
Mijn specs:
-AMD phenom 9950 black edition
-Foxconn A7GM-S
-4GB geheugen
-Ati Radeon HD4850 (van asus) 512mb
-Voeding: Sharkoon SHA450-8P 450W
Een linkje naar mijn temperaturen die ik kan zien:
http://img40.imageshack.us/img40/2064/temppc.jpg