De laatste tijd heb ik tot mijn grote ergernis ontzettend veel last van een onstabiele verbinding. Dit vertaalt zich in webpagina's die plots niet meer willen laden, mails checken gaat ook zeer moeilijk, zelfs mijn Windows Live Messenger valt sporadisch uit. Plots kan ik dan weer wel vlotjes surfen zonder enige problemen om daarna terug een melding te krijgen in firefox dat hij het netwerk niet kan vinden.
Mensen op hetzelfde netwerk hebben dit probleem niet, zij hebben hier maw geen enkele last van. Aan men browsers, Firefox, zal het niet liggen aangezien ik het al met een paar andere heb geprobeerd.
Ik heb een onboard netwerkkaart en draai XP (SP3) op mijn PC. Heb onlangs nog geformateerd moest dit ook nog kunnen meespelen. Qua beveiliging maak ik gebruik van Superantispwyare (
), Spywareblaster & Eset Smart Security 4. Ik heb al geprobeerd om alles eens uit te zetten, maar dit mocht dus ook niet baten
.
Aan wat kan dit liggen?
Mensen op hetzelfde netwerk hebben dit probleem niet, zij hebben hier maw geen enkele last van. Aan men browsers, Firefox, zal het niet liggen aangezien ik het al met een paar andere heb geprobeerd.
Ik heb een onboard netwerkkaart en draai XP (SP3) op mijn PC. Heb onlangs nog geformateerd moest dit ook nog kunnen meespelen. Qua beveiliging maak ik gebruik van Superantispwyare (
Aan wat kan dit liggen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 11:04 ]