Tweakers,
Ik heb een Belkin Wireless G+ Router en heb problemen met het uploaden van files via FTP.
Na up/downloaden van 100 / 200 files loopt de router compleet vast. Ik vind deze hoeveelheid niet bepaald teveel gevraagd!
Tests:
Internet -> Belkin = loopt vast
Internet -> Linksys = geen vastloper
Internet -> Linksys --> Belkin = loopt vast
Internet -> Linksys -> Belkin zonder DHCP = geen vastloper
Ik heb Belkin benaderd en kreeg dit antwoord.
Ik vind dat ik dit gewoon moet kunnen verlangen van een dergelijk aparaat.
Wat is wat vinden jullie?
---
Geachte heer,
U gaf aan dat u veel kleine bestanden aan via FTP aan het versturen was. Ik denk dat dat de oorzaak van zijn probleem is. Met FTP heb je een verbinding voor de FTP sessie zelf, en een aparte verbinding voor iedere bestand die je up/download. Aangezien dat u veel bestanden tegelijk overplaatst, lijkt mij dat dit te veel verbindingen veroorzaakt, waardoor de router problemen krijgt.
Het enige wat ik zou kunnen aanraden is dat u de bestanden die u wilt omzetten in een .zip of .rar bestand zet, en dan pas overplaatst. Omdat het dan alleen maar èen bestand is zal het dan maar een verbinding gebruiken, en geen problemen veroorzaken. Tenslotte is deze router voor huis -tuin en keuken gebruikers bedoeld, dat is de reden waarom je problemen krijgt waneer je opeens honderden of duizenden van verbindingen wil openen.
Met vriendelijke groeten,
Knip..
Belkin Technische Ondersteuning
Telefoon België: 0707-00073
Nederland: 0900-0400790
Maandag - Vrijdag: 0930 - 1830
Zaterdag: 10:00 - 18:00
---
Ik heb een Belkin Wireless G+ Router en heb problemen met het uploaden van files via FTP.
Na up/downloaden van 100 / 200 files loopt de router compleet vast. Ik vind deze hoeveelheid niet bepaald teveel gevraagd!
Tests:
Internet -> Belkin = loopt vast
Internet -> Linksys = geen vastloper
Internet -> Linksys --> Belkin = loopt vast
Internet -> Linksys -> Belkin zonder DHCP = geen vastloper
Ik heb Belkin benaderd en kreeg dit antwoord.
Ik vind dat ik dit gewoon moet kunnen verlangen van een dergelijk aparaat.
Wat is wat vinden jullie?
---
Geachte heer,
U gaf aan dat u veel kleine bestanden aan via FTP aan het versturen was. Ik denk dat dat de oorzaak van zijn probleem is. Met FTP heb je een verbinding voor de FTP sessie zelf, en een aparte verbinding voor iedere bestand die je up/download. Aangezien dat u veel bestanden tegelijk overplaatst, lijkt mij dat dit te veel verbindingen veroorzaakt, waardoor de router problemen krijgt.
Het enige wat ik zou kunnen aanraden is dat u de bestanden die u wilt omzetten in een .zip of .rar bestand zet, en dan pas overplaatst. Omdat het dan alleen maar èen bestand is zal het dan maar een verbinding gebruiken, en geen problemen veroorzaken. Tenslotte is deze router voor huis -tuin en keuken gebruikers bedoeld, dat is de reden waarom je problemen krijgt waneer je opeens honderden of duizenden van verbindingen wil openen.
Met vriendelijke groeten,
Knip..
Belkin Technische Ondersteuning
Telefoon België: 0707-00073
Nederland: 0900-0400790
Maandag - Vrijdag: 0930 - 1830
Zaterdag: 10:00 - 18:00
---
[ Voor 2% gewijzigd door Equator op 22-05-2009 10:22 . Reden: Even de naam verwijderd.. ]