Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows wil niet starten na installeren Bitcomet

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
Een de pc van een vriend van me wil niet meer opstarten na het installeren van bitcomet.
Hij zegt dat bitcomet installeren en wat muziek ermee downloaden het enige andere is wat hij ermee gedaan heeft..

Ik heb alleen een vage telefonische uitleg.. maar als hij de computer aan doet krijgt ie eerst een gewone lijst dingen, waarvan sommige blauw zijn, en dan gaat ie naar het windows opstart scherm en had ie het over een streep ofzo, en daarna doet ie niks meer.

Heeft iemand enig idee hoe hij dit kan verhelpen / waardoor het komt?

Alvast bedankt :-)

Joey

Verwijderd

Met zo'n vage uitleg kunnen we echt niks. Misschien moet je eerst een duidelijke uitleg van hem krijgen. Dit is gewoon koffiedik kijken.

Misschien een virusje opgepikt tijdens het muziek downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
hmm nee virus denk ik niet, heb ik iig nooit last van gehad daarmee in 4 jaar tijd dus betwijfel of het hem in 1 dag lukt met alleen muziek downloaden.+ volgens z'n last.fm heeft ie nog geen nieuwe muziek geluisterd.

ik zal kijken of ik een betere uitleg kan krijgen

Verwijderd

Topicstarter
hmm, hij kan hem wel in veilige modus opstarten. Hij is nu alle belangrijke zooi op de externe harde schijf aan het zetten en heeft bitcomet + downloaded files verwijdert

het enige wat ik weet is dat er 'allemaal dingen door het scherm lopen', en dat ie dan vast loopt.

Gisteren installeerde hij bitcomet, vandaag startte hij 1x wel op maar toen kreeg ie een BSOD, en daarna kwam dit probleem dus.

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Windows Installatie herstellen.

CD d'r in, opstarten van CD, installeren totdat hij zegt dat er bestaande Windows Installatie's zijn, dan kies je voor herstellen.

Verwijderd

Topicstarter
hij denkt dat de videokaart kapot is.. kan dat kloppen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Alles kan.
Maar helaas zijn we geen servicedesk by proxy, dus ik zou gewoon ervoor zorgen dat die vriend van je zelf de nodige troubleshooting gaat doen.
Er staan diverse howto's op het forum:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Windows Clients - Howto's and Guides

Laat 'm daar maar mee beginnen, lijkt me constructiever dan dat hij jou via de telefoon iets zegt en dat jij dat vervolgens hier weer gaat posten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.