Zercom verwijderingsbijdrage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
http://tweakers.net/shopr...-computers-eindhoven.html
Overige kosten Verwijderingsbijdrage zit al in de prijs - € 8,- per product
Beetje gortig. En is de verwijderingsbijdrage inderdaad voor alle producten hetzelfde of zelfs verplicht?

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 21-05-2009 21:33 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je gekeken of het berekende totaal van het winkelmandje hier afwijkt van dat bij Zercom? Volgens mij kunnen winkels een geavanceerde samenstelling van kosten meesturen bij synchronisatie, alleen is het te complex om dan alle zaken in de informatie weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat minus 8 euro. Er zijn meer winkels die dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:28:
Heb je gekeken of het berekende totaal van het winkelmandje hier afwijkt van dat bij Zercom? Volgens mij kunnen winkels een geavanceerde samenstelling van kosten meesturen bij synchronisatie, alleen is het te complex om dan alle zaken in de informatie weer te geven.
Sowieso wijken de verzendkosten af. Als ik http://www.zercom.eu/index.php?p=35&f=1&a=93250 op de Zercom site (PW) toevoeg aan de winkelmand, staat er:
Product totaal (inc BTW): € 29,30
Exclusief BTW: € 24,62
BTW: € 4,68

Vaste verzendkosten: € 8,00
Variable verzendkosten: € 2,00
Totaal: € 39,30
.. wat dus afwijkt in de PW:
Vaste verzendkosten € 10,-

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 21-05-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik zie hem in de PW überhaupt niet terug bij Zercom via de link die je geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
pricewatch: Samsung LE32B450

Hier kun je goed zien hoe het werk. Hover de muis boven de prijs en dan geeft hij exact aan dat hij er 8 euro verwijderingsbijdrage bijtelt omdat het een televisie is, en er ook weer 8 afhaalt, omdat het in de prijs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:07:
Hmmm, ik zie hem in de PW überhaupt niet terug bij Zercom via de link die je geeft.
Je bedoelt de verwijderingbijdrage of het product?
Megaflix schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:12:
pricewatch: Samsung LE32B450

Hier kun je goed zien hoe het werkt. Hover de muis boven de prijs en dan geeft hij exact aan dat hij er 8 euro verwijderingsbijdrage bijtelt omdat het een televisie is, en er ook weer 8 afhaalt, omdat het in de prijs zit.
Ah zo werkt dat! :)

Nee, Floppus bij het boek is inderdaad de verwijderingsbijdrage niet van toepassing en dus ook niet aangegeven. Geil...!

Maar dan vind ik de tekst "Verwijderingsbijdrage zit al in de prijs - € 8,- per product" verwarrend. 1: het mag niet gelden voor alle producten (voorbeeld nu gezien), 2: het verschilt per product waarop het van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt ondoenlijk om alle uitzonderingen daar weer te gaan geven. De melding is bedoeld om aan te geven dat daar waar van toepassing, de verwijderingsbijdrage er al bij inzit. De keuze is 5 pagina's naar beneden scrollen en alles "duidelijk maken" waar niemand meer uitkomt, of de belangrijkste kenmerken weergeven en daarmee het risico hebben dat het soms niet geheel duidelijk is: maar het wel klopt als je het vergelijkt met de prijzen bij de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Dan zou je om het wel kloppend te maken het bedrag moeten verwijderen. Nu is het, althans voor mij, onduidelijk en verwarrend.

Pagina: 1