Ik heb een aantal vragen mbt iDEAL advanced. Ik heb de handleiding erbij.
In stap 3.3 zeggen ze:
"Privatecert: Organisatienaam van de acceptant zoals opgegeven tijdens de creatie van het eigen certificaat"
Echter; in de voorbeeld code die ze verderop laten zien (zie verder) staat daar "priv.cer" ipv "[organisatienaam]".
Verderop (bij punt 3.5.4) zeggen ze weer dat ik dit moet toevoegen:
Wat dien ik nu in de config file bij de regel "Privatecert" in te vullen? De naam van de organisatie of de gegenereerde bestandsnaam?
In stap 3.4 zeggen ze:
iDEAL Advanced wordt geleverd met een certificaat van het iDEAL Acquiring systeem:
ideal.cer. Dit certificaat bevat de public key van het iDEAL Acquiring platform, waarmee het mogelijk wordt om te controleren dat alle berichten daadwerkelijk door het iDEAL Acquiring platform van ING worden verstuurd.
Ik neem aan dat dit bestand in dezelfde beveiligde directory moet worden geupload als waar het gegenereerde certificaat staat?
Verder is alles duidelijk
In stap 3.3 zeggen ze:
"Privatecert: Organisatienaam van de acceptant zoals opgegeven tijdens de creatie van het eigen certificaat"
Echter; in de voorbeeld code die ze verderop laten zien (zie verder) staat daar "priv.cer" ipv "[organisatienaam]".
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Privatekey=priv.pem PrivatekeyPass=passwd Privatecert=cert.cer Certificate0=webserver.crt AcquirerURL=ssl://ideal.secure-ing.com:443/ideal/iDeal AcquirerTimeout=10 MerchantID=005012345 SubID=0 MerchantReturnURL=http://[yourwebpage]/StatReq.php ExpirationPeriod=PT10M LogFile=<path-to>/Connector.log TraceLevel = DEBUG,ERROR |
Verderop (bij punt 3.5.4) zeggen ze weer dat ik dit moet toevoegen:
code:
1
2
3
| Privatekey=priv.pem PrivatekeyPass=<eigenWachtwoord> Privatecert=cert.cer |
Wat dien ik nu in de config file bij de regel "Privatecert" in te vullen? De naam van de organisatie of de gegenereerde bestandsnaam?
In stap 3.4 zeggen ze:
iDEAL Advanced wordt geleverd met een certificaat van het iDEAL Acquiring systeem:
ideal.cer. Dit certificaat bevat de public key van het iDEAL Acquiring platform, waarmee het mogelijk wordt om te controleren dat alle berichten daadwerkelijk door het iDEAL Acquiring platform van ING worden verstuurd.
Ik neem aan dat dit bestand in dezelfde beveiligde directory moet worden geupload als waar het gegenereerde certificaat staat?
Verder is alles duidelijk
[ Voor 27% gewijzigd door xces op 21-05-2009 21:04 ]