Vodafone deelt geen unieke IP's uit bij mobiel internet?

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:39
Hey,

Wilde even checken of dit klopte, heb een mobiel met internet van vodafone. maar als ik iets wil downloaden van rapidshare (vaak kleine bestandjes <10 mb) dan is 9/10 keer mijn limiet verstreken. Ik dacht eerst dat dit aan een foutieve cache van opera was, maar bij internet explorer is het net zo.

Wie heeft hier nog meer last van met mobiel internet van vodafone. Ik weet niet of het mag maar misschien kunnen we hier ook IP's vergelijken?

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:00
Zit daar niet zo'n proxy tussen die de boel "sneller" zou moeten laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Klopt, inderdaad een proxy. Het is niet zo dat ze allemaal hetzelfde ip hebben, dat zou niet werken, maar het is wel zo dat het allemaal via de vodafone proxy gaat, waardoor de requests van dezelfde bron lijken te komen voor rapidshare.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Volgens mij werkt mobiel internet ook als je de vodafone proxy niet gebruikt. Wellicht het proberen waard?

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het lijkt me niet zo verwonderlijk dat Vodafone je geen uniek IP-adres geeft bij mobiel internet, het zou me juist verbazen als iedereen met mobiel internet een uniek IP-adres zou krijgen.

Omdat je deze vraag ook prima aan de klantenservice van Vodafone had kunnen stellen. sluit ik dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.