Toon posts:

welke DVD speler is de beste?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi :)

ik ben van plan om een dvd speler te kopen:9 maar wat is het beste merk asus,aopen,creative,pioneer ?,of kan ik beter een normale cdromspeler kopen?

met veel dank:)

Verwijderd

Topicstarter
niemand :'(

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Tsjaa, ze hebben allemaal voor en nadelen, het mooie van de Pioneer is vind ik dat hij slot-in is.....

'k heb 'm zelf, hij is ook lekker snel....

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14
Pioneer!!!!!!!!!!

| I've got permission to color outside the lines |

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik koos aan half jaartje geleden voor Asus ipv Pioneer omdat ik hoorde dat die Pioneers erg veel kabaal maken, en dat ze bij het lezen van gewone CD-ROMs oververhit kunnen raken. En die Asus daar ben ik nog altijd hartstikke tevreden over. Is redelijk stil en leest alles PERFECT. DAE gaat ook snel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
en die asus dvd speler leest ie cdroms ook goed:?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14
Nog nooit probs mee gehad met dit ding.. Ps als je aan het Aopen denkt, dat is precies hetzelfde als een Pioneer..

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter
ik ga voor die asus 12x40:9~ ik hoop dat het een wijze keus word:), hardstikke bedankt luitjes;)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:05

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

GEEN CREATIVE

Pioneer is wel ok.. maar ook best duur.. :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

Topicstarter
nog iets is die asus ook regio vrij te maken ????????

Thanks

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 12:29

ReseTTim

Chocolate addicted

pioneer dvd speler

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 februari 2001 16:42 schreef Mustapha het volgende:
nog iets is die asus ook regio vrij te maken ????????

Thanks
Hij is out of the box regiovrij. Moet wel zeggen dat dat een half jaar geleden is, en toen zei MyCom al dat ie niet regiovrij was omdat die niet meer zo verkocht mochten worden. Maar ik had mazzel. Als ie niet regiovrij is, dan is een simpele firmware update voldoende.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

nigelator> waarom geen creative? Hij is stiller dan die pioneer... En ik heb juist niet die slotin geval gekocht... Ik heb slechte ervaring met die vorm van inleg..:) jaa wel 12 speed..ik weet het.. maar of ik nu 10 minuutjes moet wachten bij kopieren van een DVD of 15 minuten.. boeiend!

edit: ooh ja.. gewoon ook regio vrij te maken.. :*
Pagina: 1