Joomla uitgebreide zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 22:16
Hallo,

Is het mogelijk om een zoekfunctie in Joomla te integreren, welke in MySQL kan zoeken binnen velden bijvoorbeeld:

Dus dat er gezocht kan worden op verschillende dingen. Graag zou daarlangs ook nog een rubriekveld moeten komen, waar al standaard punten aangeklikt kunnen worden. Nu kom ik uit bij DBQ, maar hier wordt ik ook niet veel wijzer van. (Bovendien is hier geen tijd voor.)

Thnx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Alm4riC schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:07:
Nu kom ik uit bij DBQ, maar hier wordt ik ook niet veel wijzer van.
Want? Waar loop je vast? Wat heb je al geprobeerd dan?
Alm4riC schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:07:
(Bovendien is hier geen tijd voor.)
En wij zijn er niet om kant-en-klare oplossingen op een zilveren presenteerblaadje aan te leveren en we verwachten wel wat meer eigen inzet dan we nu zien in dit topic (zie ook onze Quickstart).

Tot slot denk ik dat je er meer aan hebt om je vraag op 't Joomla support forum te stellen.

Open gerust een nieuw topic maar hou je dan aan onze voorgenoemde Quickstart. Kom met concrete vragen en laat zien wat je al geprobeerd hebt en waar je op vast loopt. Zorg ook dat je Waar hoort mijn topic? even doorneemt en een eventueel nieuw topic in het juiste forum opent.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 21-05-2009 20:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.