Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GTA 4 gebruikt niet alle memory

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb een probleem, ik heb GTA 4 op mijn nieuwe computer geïnstalleerd, met 6GB ram en Win vista 64bit. Windows pakt dus zonder problemen alle memory, maar als ik bij GTA het graphics-scherm open, staat er dat ik maar 1GB ram heb. Dit verklaart misschien dat hij heel onregelmatig loopt, hij gaat prima, maar om de zoveel seconden gaat hij even heel langzaam. Heeft iemand een oplossing?

Dank

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij de videosettings? Kijk voor de gein eens hoe veel geheugen je videokaart heeft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

dat is indd je vidoegeheugen en niet je systeem geheugen ;)

je kan zien hoeveel geheugen gta4 van je systeem vraagt dat kan je doen door op ctrl/alt/del , te toetsen op je keyboard en dan task manager selecteren, dan kan je zien hoeveel systeem geheugen in gebruik is

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 19:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, natuurlijk, slim ;) maar dan nog, is er een manier om het probleem op te lossen?

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 12:18
Er is geen probleem, je kijkt nu bij het videogeheugen dat beschikbaar is. RAM is iets heel anders. 1GB videogeheugen lijkt me wel genoeg. En ik denk ook niet dat GTA IV 6 GB aan ram nodig gaat hebben

[ Voor 33% gewijzigd door mathijs92 op 21-05-2009 19:50 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Grand Theft Auto IV - FAQ

Met de memory-restricties kun je wat spelen om zo werkgeheugen door GTA te laten gebruiken. Dat GTA niet alle werkgeheugen gebruikt kun je weinig aan doen, tenzij je wilt dat het onzin gaat staan swappen. Lekker als videogeheugen laten gebruiken dus :)

Dit had je overigens prima zelf kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
memory-restricties?

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
-norestrictions
-nomemrestrict

Aan de shortcut toevoegen geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
O. Bedankt, ik zal het even uitproberen ;)
Pagina: 1